wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?
komende zaterdag van 0.00 tot 2.30 in de XL:
armin van buuren (en spider meen ik, te lui om op te zoeken)
komende zaterdag van 3.30 tot 6.00 in de <<0>>:
armin van buuren (en kid vicious)
nou ist idee dr om met een groupie naar BEIDE feesten te gaan , maar nou vroeg ik me dus zo af wie ik nou waar kan verwachten
ik PROBEER dr bij te zijn (het opstarten van een draad zoals deze legt mijzelf toch ietwat druk op ), maar me is wat slapjes lately... nog ff onzeker dus maar als ik dan donna's enthousiasme lees krijg ik spontaan weer de kriebels van: ik MOET !
dusss..
[offtopic]
he mods, moest die fotodraad nou echt dicht?
[/offtopic]
[edit]
laat maar , mooi zo, dan verdwijnen die lelijke pics van mij ook naar de kelder
[/edit]
___________________
Progressive
Hard = goed
|