אם מישהו יכול... :)
quote:Originally posted by Shahar אם מישהו יכול... קצת פחות פרטים בבקשה
___________________ Check My Music
quote:Originally posted by Shahar אם מישהו יכול... בטח, אתה יכול להשתמש בשיר שכתבתי לפני כמה שנים: האסלה / מיכאל גוכמן ---------------------- אני יושב על האסלה והתחת שלי מסריח נורא החרא נופל לאסלה במהירות והמים באסלה ניתזים בקלילות (כל הזכויות שמורות)
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
הנה סיסמא בשבילך כששחר בשטח כולם במטח...... או שאתה רוצה תירגום עילג לאנגלית? when shahar is in the surface then all of them are in streching.......
___________________
quote:Originally posted by HyPeRSoNiC הנה סיסמא בשבילך כששחר בשטח כולם במטח...... או שאתה רוצה תירגום עילג לאנגלית? when shahar is in the surface then all of them are in streching....... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזקקקקק
___________________ <<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
quote:Originally posted by HyPeRSoNiC הנה סיסמא בשבילך כששחר בשטח כולם במטח...... או שאתה רוצה תירגום עילג לאנגלית? when shahar is in the surface then all of them are in streching....... זה לא תרגום עילג זה תרגום של עילג!!!
___________________ .
חחחחחחח אורן יא מסטול התגעגעתי אליך איפה נעלמת יא חרשן ?
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook חחחחחחח אורן יא מסטול התגעגעתי אליך איפה נעלמת יא חרשן ? אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
quote:Originally posted by HyPeRSoNiC הנה סיסמא בשבילך כששחר בשטח כולם במטח...... או שאתה רוצה תירגום עילג לאנגלית? when shahar is in the surface then all of them are in streching....... חחח גם בעברית זה עילג מתח עם עם ת' ולא ט'
___________________ There's No Other Alternative! http://www.udi-b.com http://www.youtube.com/user/djGoosh
quote:Originally posted by djGoosh חחח גם בעברית זה עילג מתח עם עם ת' ולא ט' חחחחחחחחח אופס טוב חפיף.........
quote:Originally posted by DjChook חחחחחחח אורן יא מסטול התגעגעתי אליך איפה נעלמת יא חרשן ? מילה אחת אחי לימודים............ בקושי יש לי זמן לנשום......... אבל לא נורא המחצית נגמרת מאוד בקרוב אז יהיה טוב
quote:Originally posted by Hell_Copter זה לא תרגום עילג זה תרגום של עילג!!! u callin me ileg? חחחחחחחחחחחחחחחח אחי, אני דובר אנגלית שוטף...... לא הייתי קורא לזה עילג...... אבל חפיף....... שיהיה
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA