|
Ik heb echt een kater van hier tot Tokyo. Smiddags al wat biertjes op, en savonds ging het ook wel oke. Bier, paar glazen goldstrike, een tequilla, bier, en een dik glas passoa.
Ik ben na 1 uur alles kwijt van de hele avond...niet leuk. Ik schijn bijna iemand een fles op zijn hasses te hebben gegooid (..ik miste..) omdat hij mijn moeder een hoer noemde. Wel terecht dat ik dan gooi, maar was wel lam, en die lui zaten blijkbaar 'te geinen'. Beetje jammer.
Heb rond een uur of 4 alles uitgenekt..... en had nog ruzie met de vriendin. Niet echt een leuk begin van het nieuwe jaar. Ben nu ook superrrrrrbrak, niet normaal.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|