ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-05-2003 20:25
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
Re: ש-א-ל-ו-נ-ת ...
quote:
Originally posted by luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה
איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?
ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים
רוצה לראות משהו מצחיק
בלי קשר
קח כל קובץ
bmp
תן לו סיומת ico
ותראה איזה יופי
רק שהמגה נשאר
=\
___________________
Jan-05-2003 20:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף
___________________
.
Jan-05-2003 20:31
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף
חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה
Jan-05-2003 21:26
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחח אבל הוא לא יודע איך !
אתה צריך איזה תוכנה פשוטה לעיצוב גרפי בשביל לעשות את זה הכי פשוט
___________________
Never again.
Jan-05-2003 22:09
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה
אתה יכול...
לא רצוי וזה גם לא כלכך יעשה כלום אבל אף אחד לא יעצור בעדך...
בהנחה שיש לך פוטושופ (שכבר כלי סטאנדארטי כיום) פשוט תשמור אותו בפורמט חסכוני יותר...
מומלץ
*.GIF - הכי טוב לכאלה דברים
*.JPG - איכות מעולה אבל גם שוקל הרבה
*.BMP - הכי לא מומלץ סתם לא יעיל
___________________
Jan-05-2003 22:12
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
בלי להעליב אני לא חושב שאתה אידיוט או משהו אבל אם עדיין זה לא מובן
כנס לפוטושופ או כל תוכנה אחרת, פתח את התמונה...
SAVE AS > ותבחר פורמט רצוי
___________________
Jan-05-2003 22:15
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
למה אתה חושב שפוטושופ זה תוכנה חובה ?
מגרסת 6 שלה היא הפכה להיות תוכנה מקצועית מאד שלמשתמש הפשוט ממש מסובך להשתלט עליה
אני ממליץ על
PAINT SHOP PRO
בשביל דברים קטנים שלא צורכים הרבה ידע
___________________
Never again.
Jan-06-2003 05:53
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יא מאפנה
תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5
תעלה תמונה
תלך ל
TOOLS
RESIZE
RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jan-06-2003 07:32
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
כנס לתוכנה
paint
שבאה עם חלונות
ב Accessories
תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה
ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט
*edit*
אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew
stretch איפה שרשום
תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה
Last edited by coby on Jan-06-2003 at 07:52
Jan-06-2003 07:47
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא מאפנה
תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5
תעלה תמונה
תלך ל
TOOLS
RESIZE
RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG...
אני מסכים עם מוש פה...
הכי פשוט ונוח
ובליינד שיש לך איי סי די סי בבית...
דרך אגב... גירסה 5 זה ממש חרא... אי אפשר לעבוד איתה
אם אין לך תוריד 3.2
___________________
.
Jan-06-2003 12:56
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by coby
כנס לתוכנה
paint
שבאה עם חלונות
ב Accessories
תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה
ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט
*edit*
אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew
stretch איפה שרשום
תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה