|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קסטה... אני מבקש
מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!!
|
מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!!
אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!!
סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות !
כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח 
צריכים לחשוב איך עושים את זה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|