precis lyssnat igenom 4am mixen
riktigt skön faktiskt
får ju rysningar såhär när man precis vaknat
men en sak bara, i början när det håller på å bygger upp å sådär, kanske bara är mina högtalare (vem vet?) men det lät lite för distat/brusigt för att den ska ge en renare njutningskänsla
ska vara lite mer mjuka ljud?
ahja, jag är ingen expert direkt
Jan-08-2003 09:49
Treo
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Helskön produktion och melodi med bra potential. men jag håller till viss del med dioxys, det kanske hade gått att hitta ett "renare" regn sampel.. men det dominerande känslan jag får av låten är den som man får ibland när man sitter o hör på en låt och tänker "nu skulle det bli jättebra om låten gick si och så" och så väntar man på att det skall hända men det kommer aldrig lixom men den är väldigt bra med dom förändringar som finns i mitt huvud just nu finns det några remix möjligheter ?
-Treo-
Jan-08-2003 10:38
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
tack för kommentarer, och remix möjligheter finns är 2 som remixar just nu, en prog mix + en Tranc'N'Bass stil
Jan-08-2003 13:10
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
låter ju riktigt fint
original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt
remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller..
så kanske
Jan-08-2003 13:45
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by dbl
låter ju riktigt fint
original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt
remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller..
så kanske
tack tack mannen,
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler
Jan-08-2003 18:25
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
Lyssnar aldrig på ambient, men flora var faktiskt helskön..det var rätt bra tryck i den kicken..testade maxa subban!
Jan-08-2003 19:06
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Endre
tack tack mannen,
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler
skulle ju alltid kunna försöka mig på den och sen om det blir nått bra så blir det