En hou het hier een beetje in de gaten. Meer kan ik er niet van zeggen.
Veel suc6.
Greetz.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
May-14-2001 11:31
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
hehe ik heb een paar belgen gezien op massive.
grappig taaltje dat vlaams
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-14-2001 12:31
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Hoor het bijna wekelijks. Zit regelmatig op zaterdagavond in Belgie. En de vriendin van een vriend van mij is Vlaams. Ik ben het dus wel gewend.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
May-14-2001 12:42
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
ik had iets met een belgisch meisje....maar ja op den duur begon ik ook als een vlaam te praten wat natuurlijk erg slecht is ...
May-14-2001 15:41
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed
May-14-2001 16:22
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by JdDark ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed
Welke escape??die van amsterdam???
May-14-2001 16:31
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
quote:
Originally posted by Akira
Welke escape??die van amsterdam???
het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)
als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig.
May-14-2001 18:32
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
quote:
Originally posted by JdDark
het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)
als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig.
Wordt ie altijd op dezelfde plaats gehouden of telkens ergens anders. Woon toch in vlak bij Breda. Dus bijna alles in Belgie is binnen het redelijke te rijden.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
May-14-2001 20:54
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
Awel dan moeje ne keer naar Lier gaan,daar eje goeje keten,
ma Jd kweet ni ofda ge onlangs naar 'Netrevolution' geweest zijt,da was wel redelijk tranzy zulle
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af