Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Hello! Nya Poi videon...Eld trance och eld

Nu äntligen är den färdig... lagom trötta jag och steve var igår natt kan jag säga efter redigeringen
Blev iaf väldigt lyckat tycker jag.
Inspelad i Stockholm, 3 olika scener + 1 bonus som är filmad i annan stad kommer i slutet.

Som sagt jävligt najs att jag fick rättigheterna till låten oxå

Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)

så detta är alltså en fullt laglig film. Sprid den i bästa mån ni kan, och besök gärna www.tricster.tk som är min sida jag lagt upp. Den är långt ifrån färdig men jag behöver besökare för att behålla domänen

Alla kommentarer är uppskattade!

102 MB version SVCD
20 MB version WMV

Alla med ok uppkoppling bör ladda hem den stora versionen Mycket fetare

Tack o hej leverpastej!


___________________

Old Post Jan-26-2003 00:57 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

otroligt fin video grabbar! keep up the good work!!

säg till nästa ggn (om det blir nån) jag kan hjälpa med kamera och dubbla kameravinklar å idéer

Old Post Jan-26-2003 01:02 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

ok, fin uppkoppling iaf, drog hem svcd-vesionen på 1:30

häftigast var när du lirade inne i stan verkade som om lite folk samlades och kollade, coolt

om man får komma med lite kritik, så tycker jag att man inte hann se så mkt poiande, så fort man "kommit in i det", så byttes kameranvinkeln, eller platsen, så började det om liksom...

annars mkt bra arbete grabbar


___________________
man with no sig

Old Post Jan-26-2003 01:08 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Fan jag är helnöjd med denna video... dom sena timmarna och ett antal utbrott med schitsofreni som följd gav utdelning...

Ett par tipps till dig som ska se filmen är att vrida på med bra volym... Spela gärna SVCD versionen i Power DVD för det blir bättre bild, en del får ofta problem med SVCD i windows "monopol" media player 7...

Tjo flöjt... / Steve me loiden


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-26-2003 01:08  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by reveal
om man får komma med lite kritik, så tycker jag att man inte hann se så mkt poiande, så fort man "kommit in i det", så byttes kameranvinkeln, eller platsen, så började det om liksom...


jag håller med på detta område, tyckte själv att man ska bibehålla själva längden på upträdandet utan att göra det för intensivt....tror steve va lite för det flashiga vi är båda nöjda med den iaf...det kommer fler videos..detta är mer som en musikvideo...funderar på flera långa grejer....


___________________

Old Post Jan-26-2003 01:10 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

Får ta å tanka denna imorgon...Datorn behöver vila lite nu känner jag....

Så återkommer med kommentarer imorgon....

Old Post Jan-26-2003 01:26  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

rysningar....ruggigt skön video kennyponken...mer sånt i framtiden! skitbra jobbat, bra editat å tjae...allt stämde helt enkelt


AJ LAJK


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-26-2003 01:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3

laddar ner nu, ska bli kul och se det här

edit: applåder! Den där var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic låten när ni stod utanför Filmstaden?

Last edited by P4z! on Jan-26-2003 at 02:58

Old Post Jan-26-2003 02:15  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by P4z!
laddar ner nu, ska bli kul och se det här

edit: applåder! Den där var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic låten när ni stod utanför Filmstaden?
'

Det var bara vid statyn vi hade möjlighet till det tyvärr....vi körde i steves trancemobil..och den vågade vi inte ta ut på torget
Hade freestyle på torget och scenen för att hålla jämn takt..det gick juh som det gick, blev lite skevt ibland...men det vart ok


___________________

Old Post Jan-26-2003 08:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space


man skulle kunna tro att det är den riktiga videon till den låten, rätt grymt

Old Post Jan-26-2003 09:00 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))



Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden

skitbra!
tycker den va jättebra, snyggt redigerat


___________________

Old Post Jan-26-2003 09:38 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Har precis visat videon för morsan (55 år)... även hon tyckte den var hel bra.... he he...

Ska bli kul å se vad Eupohonic Records säger när vi skickat domen kopia...

ps. Videon finns även att ta hem via min FTP

tranz.mine.nu
poi
4ever
7171


___________________
www.Steveheden.se

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 at 09:55

Old Post Jan-26-2003 09:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJXL "Outro" is INTRO for Sasha EM Privillage Manumission [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAtlantis vs Avatar - "Fiji" (Lange Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!