|
När man väl hängt upp sig på ett ord kan man inte längre koncentrera sig på föreläsningen... allt för vanligt.
Har lagt märke till att Amerikaner som har svårt att uttrycka sig ofta säger, ya kno´ what I´m saying. Själv brukar jag köra med det klassiska och typiskt manliga "ehh" mellan ord när jag inte är säker på det jag ska stå och babbla om.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|