fanatic
aaaa, ja satt å "strolla" forumet å såg en person som var inloggad som hade exakt samma namn som en artist som ja nyligen hört en låt utav... som e skiiiiiitaabra helt ny låt me.. å så tänkte ja...
"Aha... den killen gillar me den låten... ja tar väl å skriver... typ...att just den låten e bra.. hehe" (i ett pm)
I nästa sekund.. fick ja tebaka.. "Thanks for the comments on my track och lite releaseinfo hahahhaha"
COOOOOOLT säger ja bara... vilka mer finns d? ja vet ett par typ.. att det e nån känd som brukar titta in i Ta_sweden... Plastic nåt.. hmm, han från tyskland fast som eg. e från grekland.. va ere han heter nu? Plastic angel kanske? aaaa & att dumonde har skrivit har ja sett me tuffft   
___________________
Tom Cloud - Told You So
|