|
חחחחחחחחחחח
באמת היה סבבה, שגיא....
בעזרת השם ניפגש שוב, ואולי פעם הבאה גם לא נקפח את איתמר 
פשוט דיברתי איתו והוא התבאס שלא אמרתי לו כי הוא רצה לבוא.....
חפיף..... נקסט טיים
וגם כל השאר מוזמנים
אה כן! בקשר לטראקים, אצל שגיא הגעתי למסקנה שאני במחסור רציני בטראקים ואני חייב הרבה טראקים ודחוף!!!!!
אז כל מי שיש לו אותי באיי סי קיו, תתחילו להפציץ אותי בשמות!!!! פליז!!!!
טוב זזתי לאכול
later
___________________
|