jag lirar live just nu hemmifrån 217.209.31.123:27015 i winamp bara å tuna in om ni känner för det
___________________
*lyssnar* tyvärr så måste winampen buffra hela jävla tiden musiken är iallafall bättre än den på nrj extravadance
___________________ THIS SPACE IS FOR RENT Soundcloud! Music by me
de e min lina...fett seg... problemet e bara att jag satt 0 mixar av typ 7 möjliga....pinsamt dålig idag...vet inte varför, allt satt klockrent förut idag
och den obligatoriska frågan: kör du vinyl eller cd? kommer det någon tracklist senare? Gillar en del låtar
mmmm.... parker - beams of gaia.... tror jag
du kan fethaja att de va parker -beams of gaia ....tyvärr tänkte jag inte på tracklist så de kommer ingen men nu börjar mixarna sitta å se finns fortfarande chans att de blir bra [edit] jag kör cd =)
Fan! Skulle ha lyssnat! Kollar på boxningen på 3an för tillfället.
Kunde tyvärr inte lyssna...var hos en polare...såg oxå en del av boxningen....Paulo ägde ringen
mmk, lyssnar.
jaaa så va man på sista låten dårå för kvällen....sonic inc. - the taste of summer (fire & ice vital remix) ska be å få tacka för mig å påpeka att dom som inte tyckte jag sög sork ikväll ljuger klart missnöjd men ja vet inte.....va säger ni som lyssnade?
PvD - släng dig i väggen! Vad ska man säga. Många sjyrre låtar. En del mixar blev ok, andra inte. bla bla bla utfyllnadstext mm, bla bla bla
hahaha jo du....jag har ju då lärt pvd allt jag kan osv så de e ju inte så konstigt nae fyfan behöver mer teknikträning känner jag men sen har jag bara lirat i typ 6-7 månader så de e väl ok antar jag
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA