|
| quote: | Originally posted by nesher
זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט |
ת'אמת שנראה לי שכן רשמו בעברית בתקופה ההיא...
אבל אני לא סגור על זה..
אבל גם לי נראה שזה סתם המצאה של מישהו כדי להראות שהמצב לא השתנה....
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|