מרוב שיעמום פתחתי טלויזיה ב12
סורק ערוצים (איזה חרא הכבלים האלה לעומת יס)
פתאום מגיע לערוץ אגו
מסתכל באינפו (מזל שיש ממיר דיגיטלי) - "כרגע משודרת התוכנית קצפת
אין נתונים על תוכנית זו"
וואלה יופי מצד אחד נותנים נתונים מצד שני עובדים עליך בעיניים
בקיצור אני שמחכה לאיזה תוכנית סקס (בכל זאת 12 בלילה(
קולט פתאום סב פונטיין מתקלט בארגנטינה!
קיצר תוכנית ליגה - מסקרת את סצנת המועדונים בעולם - קטעים ממסיבות
ראיונות עם DJ'S
נראה ליגה!
הבעסה היחידה שזה נראה לי קצת עתיק בגלל הטראקים שנוגנו ברקע
)SWEET REALESE( לדוגמא...
בקיצר ערוץ 57 בממיר הדיגיטלי
אגו
12 בלילה בערך ולא יודע איזה יום תבדקו לבד!
___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !
Feb-18-2003 22:52
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
ווי נשמע טוב!
איזה באסה שאין לי את ערוץ "אגו" בממיר הדיגיטלי!! (אבא קמצן)
בטח קוראים לתוכנית
CREAM
כמה לא מפתיע..
היתה תוכנית פעם על סצינת המועדונים באנגליה שהיתה בערוץ
BBC
מעניין אם זאת היא...
Feb-18-2003 23:25
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
טוב סתמו
הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר
כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות
ערוץ 3, הסניגור !
איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק
המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים
אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך
הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין
קיצור, מומלץ
___________________
Never again.
Feb-19-2003 11:36
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת
___________________
.
Feb-19-2003 13:07
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת
יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם
איזה כיף לי
Feb-19-2003 14:29
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
לחבר שלי יש את העונה החדשה במחשב ,
צריך לקפוץ לקחת את זה ממנו
___________________
Never again.
Feb-19-2003 15:42
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!
Feb-19-2003 15:58
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
ואללה היום פרק אחרון ?
סעמ'ק מה ישימו במקום זה בלילה ?!?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-19-2003 19:02
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by DjChook
טוב סתמו
הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר
כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות
ערוץ 3, הסניגור !
איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק
המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים
אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך
הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין
קיצור, מומלץ
גם כמה חברים שלי אמרו לי ליראות את זה
אבל אין לי כח אני אחרי 11 ככה נירדם כבר
וגם ככה אני כבר יוצא כמעט כל לילה למה אין מה לעשות בבית
אני פשוט משתעמם
___________________
Feb-19-2003 19:06
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם
איזה כיף לי
גם אני !!!!
איזה כיף לנו!!
___________________
.
Feb-19-2003 19:34
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!
יווווווווו... אני רוצה עונה חדשהההה!#$@##$
Feb-19-2003 21:29
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
אנשים מצטער לאכזב אתכם....
אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר...