Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
דיסני
...מאז שהייתי קטן גדלתי על הסרטים של דיסני
ראיתי את כולם והכול,
אבל בתקופה האחרונה, (בשנים האחרונות הם די נופלים לא)
הייתי משוכנע ששרק ומפלצות בע"ם זה שלהם אז אמרתי טוב אולי יש מגמת עלייה אבל זה לא ואין!!!
מה נסגר איתם בזמן האחרון!?
!!!שימצאו רעיונות טובים יותר לסרטים כיאה לדיסני של שנות ה90
מישהו פה עוד מסכים או שאין לכם מושג על מה אני מדבר?
___________________
Feb-28-2003 10:05
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
חחחחחחחחח אחי כבר אין להם מה להוציא...
חרשו על אלאדין חרשו על מךל האריות
מה יביאו..
לדעתי הם צריכים ללכת בכיוון הכחול
Feb-28-2003 10:31
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף
בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות
והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!
נו באמת, הם פאטתיים..
מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת
אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב
___________________
Never again.
Feb-28-2003 10:40
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...
בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-28-2003 11:21
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...
בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !
הסטיץ' הזה זה נפילה חבל"ז לפי מה שהבנתי...
לא ראיתי את זה...
שרק יותר טוב אם תשאל אותי!
זה פשוט מצחיק בטירוף!!!
אדי מרפי תותח!!!
אהה וראיתי עכשיו מלך האריות, יש שם כלכך הרבה סמלים וזה פשוט סרט מדהים!
יש שם כלכך הרבה דברים שלא ראיתי שהייתי קטן!
___________________
Feb-28-2003 12:07
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
מפלצות בע"מ חמוד מאד אבל שרק אוכל אותו!!!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Feb-28-2003 13:02
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?
בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#
Feb-28-2003 13:10
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?
בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#
אשכרה אין על מצויירים ...
לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
זה לא של דיסני ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-28-2003 13:50
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה אין על מצויירים ...
לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
זה לא של דיסני ?
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$
Feb-28-2003 13:57
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$
יום ראשון
חופש כבוד !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-28-2003 14:30
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
לא נכון!
הסרטים האחרונים שלהם ממש חמודים!
Feb-28-2003 16:01
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב
מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם
קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב