Registered: Dec 2001
Location: somewer in da middle
משפט גאוני מפי דנה מודן
טוב אולי הרבה שונאים אותה אולי הרבה אוהבים אותה,
אבל היא אמרה משהו גאוני(בהקשר לפגישות וכו'
: העיקר החיצוניות כי פנימיות יש לכולם
___________________
http://who.issexy.tv/djentlman.jpg
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"
*sig edited - image exceeds width, height, and KB restrictions - please read signature guidelines*
Mar-06-2003 21:44
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
LOL
Mar-06-2003 21:46
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
לא הייתי קורא לזה גאוני...
(וגם לא הייתי פותח נושא חדש בשביל זה)
Mar-06-2003 21:52
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
משעשע אבל לא חכם לדעתיי
שמעתי דברים יותר חזקים מיזה
Mar-06-2003 21:55
DJentlman
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: somewer in da middle
OK אז נהפוך את זה לטרד משפטים , אתם מוזמנים לכתוב אתשלכם
___________________
http://who.issexy.tv/djentlman.jpg
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"
*sig edited - image exceeds width, height, and KB restrictions - please read signature guidelines*
Mar-06-2003 21:58
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
חחח
איזה משפט....
זה מהתכנית ששידרו היום בערוץ 2??
Mar-06-2003 22:09
BlueHawk
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Behind You!
חולה על בלינד דייט
"Look my eye... what they say..."
כשראיתי את זה כמעט קיבלתי התקף לב.
Mar-06-2003 22:11
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by guetag
"אין בנות קטנות...יש פחות מדי טקילה"
LoL !
הממממ משפטי צבא :
בסיום קורס חובשים שעשינו חובשים רשמנו על החולצה
"הטעויות שלנו - החיים שלכם"
ורואים תולעת שזה הסמל של חייל רפואה אז רואים תולעת
חובשת יענו מטפלת בתולעים אחרות ומוציאה להם בטעות
אברים וכאלה ...
יש עוד משפט לקורס חובשים -
"מה שלא הורג אותך - מחשל אותי"
ומשפט אחרון שאני הכי אוהב בצבא ונכון גם לחיים
"הפשרות של היום , הנורמות של מחר"
אין על המשפט הזה !
פשוט נכון בכל הקשר שיש...
בליינד דייט אחלה תוכנית אגב !
אהבתי ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-07-2003 00:01
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
quote:
Originally posted by luckystrike
בליינד דייט אחלה תוכנית אגב !
אהבתי ...
כן...רועי לוי רק פותח את הפה ואני מתפקע מצחוק
למרות שבתוכנית הוא לא מספר כל כך בדיחות
Mar-07-2003 00:03
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by nimrod levi
כן...רועי לוי רק פותח את הפה ואני מתפקע מצחוק
למרות שבתוכנית הוא לא מספר כל כך בדיחות
הוא לא כזה מצחיק מבחינת מה שהוא אומר
הוא פשוט מדבר מצחיק
כל הטון שלו ואיך שהוא אומר דברים ...
תוכנית פצצה - עשויה אחלה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-07-2003 00:06
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחחחחח היום בביפ היה רועי לוי
ההוא עושה לאחת בקהל
זה היה משהו כזה
רועי: "בת כמה את"
בת: בת 20
רועי: מה עושה
בת: חיילת
רועי: פקידה לֵמה
בת: בעצבים, אני חובשת
רועי: אהה, מה בעצם את עושה, את נמצאת עם הרופא ?
בת: כן
רועי: ואת כותבת נגיד את ההבחנות שלו
בת: כן
רועי: מה לא פקידה בזה ?!
קרע אותי
בכלל ביפ הפך להיות אחד הערוצים הכי טובים בטלויזיה השבוע עם בואו של פיני הגדול (גיל קופטש) הוא פשוט מלך
___________________
Never again.
Mar-07-2003 02:24
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by BlueHawk
חולה על בלינד דייט
"Look my eye... what they say..."
כשראיתי את זה כמעט קיבלתי התקף לב.