|
Kamer gezocht in Den Haag
Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:
Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets
Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....
Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee )
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|