|
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח כמובן שהיו מלהיטים, בגלל זה הקהל זרם

רועי מצטער שאמרתי לכם לא להגיע וזה פשוט כשהתקשרת כבר נשארו רק איזה 30 ילד אבל היה עדיין ממש אדיר אח"כ... מאן איזה מסיבה מעולה זה פשוט לא ייאמן.
חברים, החל מאחת בלילה אני לא בבית 8 ימים ... נראה את כולכם! |
דמעות בעיניי !!!
עודד שמור על עצמך ...
וכמו העיראקים תגיד לאימא שתזרוק עלייך מלח לפני הטיסה
או בצל ?
מה הם זורקים שם הדפוקים האלה ?
טוב נו הבנת את הכוונה !
ביי אחי !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|