|
live sets ruilen 2
Hallo mensûh,
ik ben op zoek naar personen die net als my serieus live sets willen ruilen, ik heb al een keer eerder in deze forum gestaan maar er is iets misgegaan met myn email adres dus vandaar, verder zit ik met een zwaar niet-vette telefoonlyn dus ik wil ruilen via cd-rewritable via de aloude postduif...
ik ben zelf in het bezit van een x aantal live sets maar wil graag gaan traden met mensen die ook geinteresseerd zyn..
stuur aub een mail naar < [email protected] > als je interesse hebt...
grtz, versetjuh
|