|
Foto's FFWD online!!!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hallo TA's,
Was weer een geweldig mooie dag gister op de FFWD! Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:
De foto's van de FFWD staan dus weer online op http://www.NILA.nl (News & Updates), met exclusieve pics vanaf de TiestoSolo kar!
Enjoy....
Sander & Sido |
|
|
| Ding Chavez |
Wat zijn jullie toch ook een stelletje lucky bastards :p
Aan de foto's te zien was het weer een top-dag, maar da kan ook nie anders als je meekan op de tiëstosolo truck :)
Keep those pics coming!
GreetZ, DC |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:
|
Hoe komen jullie godvr op de tiestosolo truck te staan ???!!! :eyes: |
|
|
| Robvef |
| Gave foto's. Hebben jullie mooi gedaan. |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Hallo TA's,
Was weer een geweldig mooie dag gister op de FFWD! Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:
De foto's van de FFWD staan dus weer online op http://www.NILA.nl (News & Updates), met exclusieve pics vanaf de TiestoSolo kar!
Enjoy....
Sander & Sido |
Halloa,
Jaaaaa, het was inderdaad weer een SUPER-dag! Dat ik ook op de truck mocht staan maakte het allemaal nog specialer. (in de ochtend bij de warming-up had ik er weinig zin in eigenlijk!)
CYA @ Creamfields!
Gr. Piep |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by pipi
Halloa,
Jaaaaa, het was inderdaad weer een SUPER-dag! Dat ik ook op de truck mocht staan maakte het allemaal nog specialer. (in de ochtend bij de warming-up had ik er weinig zin in eigenlijk!)
CYA @ Creamfields!
Gr. Piep |
Gozah!
Gelukkig ben je nog heelhuids in Breda belandt... :D Die fles Smirnoff heb je zeker nog wel meester gemaakt??! :p
We gooien er even een kleine chill in nu en dan de draad weer oppikken op het oude vliegveld van Liverpool!!! :eek: ;) |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Gozah!
Gelukkig ben je nog heelhuids in Breda belandt... :D Die fles Smirnoff heb je zeker nog wel meester gemaakt??! :p
We gooien er even een kleine chill in nu en dan de draad weer oppikken op het oude vliegveld van Liverpool!!! :eek: ;) |
Yo,
Die fles Smirnoff heb ik inderdaad meester gemaakt! Heerlijk spul die Smirnoff met cola......:conf: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by pipi
Yo,
Die fles Smirnoff heb ik inderdaad meester gemaakt! Heerlijk spul die Smirnoff met cola......:conf: |
Ik drink NOOOOOOOOOOOOOOIT meer alcohol!!! :eek: :p
Sido |
|
|
| Partyhardy! |
Zeker weer gave foto's!
deze is ook stoer; (master tiësto :p :p )
maar hoe kwamen jullie nu op die truck terecht? :conf: :cool: :D |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik drink NOOOOOOOOOOOOOOIT meer alcohol!!! :eek: :p
Sido |
Tuurlijk wel........
(of is dit misschien een uitspraak van mij geweest na zaterdag????);) |
|
|
| Eye-Riz |
Op www.nexusparties.nl zijn ook foto's van de FFWD Parade!
Jammer genoeg dus geen foto's van de drie TA's die elkaar hebben ontmoet!(Partyhardy, Dago en me)
:)
Kijk en huiver!!!
:D :D :D |
|
|
| basvh |
| hele mooi pictures man, die van ibiza en dance valley zijn ook mooi, |
|
|
|
|