return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Foto's FFWD online!!!
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Hallo TA's,

Was weer een geweldig mooie dag gister op de FFWD! Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:

De foto's van de FFWD staan dus weer online op http://www.NILA.nl (News & Updates), met exclusieve pics vanaf de TiestoSolo kar!

Enjoy....


Sander & Sido
Ding Chavez
Wat zijn jullie toch ook een stelletje lucky bastards :p
Aan de foto's te zien was het weer een top-dag, maar da kan ook nie anders als je meekan op de tiëstosolo truck :)
Keep those pics coming!
GreetZ, DC
Boss
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:




Hoe komen jullie godvr op de tiestosolo truck te staan ???!!! :eyes:
Robvef
Gave foto's. Hebben jullie mooi gedaan.
pipi
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hallo TA's,

Was weer een geweldig mooie dag gister op de FFWD! Echt kippenvel om de hele dag op de TiestoSolo truck te mogen staan.... :cool:

De foto's van de FFWD staan dus weer online op http://www.NILA.nl (News & Updates), met exclusieve pics vanaf de TiestoSolo kar!

Enjoy....


Sander & Sido


Halloa,

Jaaaaa, het was inderdaad weer een SUPER-dag! Dat ik ook op de truck mocht staan maakte het allemaal nog specialer. (in de ochtend bij de warming-up had ik er weinig zin in eigenlijk!)

CYA @ Creamfields!
Gr. Piep
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by pipi


Halloa,

Jaaaaa, het was inderdaad weer een SUPER-dag! Dat ik ook op de truck mocht staan maakte het allemaal nog specialer. (in de ochtend bij de warming-up had ik er weinig zin in eigenlijk!)

CYA @ Creamfields!
Gr. Piep


Gozah!

Gelukkig ben je nog heelhuids in Breda belandt... :D Die fles Smirnoff heb je zeker nog wel meester gemaakt??! :p

We gooien er even een kleine chill in nu en dan de draad weer oppikken op het oude vliegveld van Liverpool!!! :eek: ;)
pipi
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Gozah!

Gelukkig ben je nog heelhuids in Breda belandt... :D Die fles Smirnoff heb je zeker nog wel meester gemaakt??! :p

We gooien er even een kleine chill in nu en dan de draad weer oppikken op het oude vliegveld van Liverpool!!! :eek: ;)


Yo,

Die fles Smirnoff heb ik inderdaad meester gemaakt! Heerlijk spul die Smirnoff met cola......:conf:
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by pipi


Yo,

Die fles Smirnoff heb ik inderdaad meester gemaakt! Heerlijk spul die Smirnoff met cola......:conf:


Ik drink NOOOOOOOOOOOOOOIT meer alcohol!!! :eek: :p

Sido
Partyhardy!
Zeker weer gave foto's!
deze is ook stoer; (master tiësto :p :p )


maar hoe kwamen jullie nu op die truck terecht? :conf: :cool: :D
pipi
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Ik drink NOOOOOOOOOOOOOOIT meer alcohol!!! :eek: :p

Sido


Tuurlijk wel........

(of is dit misschien een uitspraak van mij geweest na zaterdag????);)

Eye-Riz
Op www.nexusparties.nl zijn ook foto's van de FFWD Parade!
Jammer genoeg dus geen foto's van de drie TA's die elkaar hebben ontmoet!(Partyhardy, Dago en me)
:)
Kijk en huiver!!!
:D :D :D
basvh
hele mooi pictures man, die van ibiza en dance valley zijn ook mooi,
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement