|
Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
winamp 2.81 al een half jaar ofzow
winamp3 zuigt imo :) |
|
|
| DJ Bazz |
| al tijden winamp 2.77, geen problemen mee |
|
|
| Muppet |
winamp 2.81, zeer rlx
Greetz Muppet |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Voor mij is het na al die jaren nog steeds Winamp 2.81. Lekker makkelijk en snel! :) |
|
|
| Original |
Winamp 2.81 (Snel, Simpel alle benodigde functies)
En dat probleem met mp3s die kraken en soms als livesetrips klinken heb ik vaker gehoord van vrienden, na een tijdje doet het probleem zich ineens uit het niets voor...
Mischien ligt het aan de pc/geluidskaard?
(de 2 mensen met dit probleem hadden een wat oudere Packard Bell) |
|
|
| blighty |
| Winamp 2.81 :) Lekker basic en snel, perfect :) |
|
|
| eieregooie |
| ff sjekke... Euhhh... Kheb Winamp 2.80 :) |
|
|
| Kamaya |
winamp 2.81, maar nu inmiddels 2.9
(ja het is laat) |
|
|
| Jappio |
Winamp "Classic" 2.81:
* updated to PP's latest input and output plugins
* in_mp3 now doesnt continue to play on output plugin error.
* smaller installers because we use msvcrt.dll now
* fixed bugs relating to files with ~ in their names.
* doublerightclick in credits makes for fullscreen credits
* more bugfixes (including a fix in the version update notification checking)
* updated installer to have nicer error messages.
* made systray icon update if explorer restarts
* and more (muahaha)!
(lite install)
dit is m :) |
|
|
| dj_spare |
| ff kijken... Winamp versie 2.80 met PureDJ.com skin :D al heeeeel lang... WA 3 begin ik echt niet aan... ook met broadcasting is die ouwe versie iets handiger :) |
|
|
| Blik |
| Winamp3 met MMD3 skin, die skin roelt zwaar, ziet er mooi uit en je kan kiezen uit 77 verschillende kleuren :cool: |
|
|
|
|