|
Minister al sahaf
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Haha wat een kerel is dat ;)

Totale onzin verkopen aan de journalisten (niet dat de amerikanen dat niet doen) en elke keer die grijns van hem als ie weer een mooie metafoor in het engels maakt. Bush is the Al capone!!! en zijn geweldige accent the WHOOOOOLe place :p we will crush them all.

Hij heeft wel lef trouwens. Tijdens beschietingen gewoon een persconferentie geven boven op een dak. |
|
|
| raoel |
Die vent zou het harstikke goed doen in een James Bond film met zijn accent.
en idd, lef heeft ie.
Komt alleen in zun wagentje aangereden, vertelt wat (al dan niet leugens) tegen de pers, terwijl de kogels, bommen en raketten hem zowat om de oren vliegen.
En hij blijft maar lachen :d |
|
|
| total woot |
Ik krijg de hele tijd het idee dat die kerel (pinokkio zoals ie hier heet) zichzelf echt geloofd
grtz
WooT |
|
|
| Three 'O Three |
Heerlijke vent :D
Is er iemand ter wereld die die vent serieus kan nemen? :p |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik krijg de hele tijd het idee dat die kerel (pinokkio zoals ie hier heet) zichzelf echt geloofd
grtz
WooT |
Ik wil jou niet meer horen over iemand anders z'n Nederlandse taalvaardigheid ;) |
|
|
| total woot |
| ok. 1-0 voor jou :) (w8 maar, ik krijg je nog wel :D) |
|
|
| Flipper01 |
Wat een prachtvent!!
Echt ongelooflijk dat zo iemand Irak moet presenteren.. :D |
|
|
| Chicane |
| Check zn kin, tis gewoon Jay Leno in vermomming :D |
|
|
| Duke2003 |
| die gast is zooooooooo stoer!!! |
|
|
| robin |
isn't it time to surrender now? NO they should surrender or .. we'll burn them in there tanks..
net weer zo'n journalist geeft m een inkopertje "are they traped" (de amerikanen bedoelt ie) "yhe offcourse they are trapped everywhere in the country" die man is wel stoer
ook zo leuk, de ene dag worden ze nog in de pan gehakt en zijn ze nog honderden kilometers van bagdad en de volgende dag zijn ze met 3 tanks de stad binnen gereden (en niet 65 zoals de amerikanen zeggen)
in een dag kunnen ze niet dat hele land door, ik denk dat ie liegt :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Die persconferenties van hem zijn echt dikke lol :D |
|
|
| dj_spare |
echt zwaar heerlijk... volgensmij waren ze al in badgad... 'we will slaughter them all!!'
 |
|
|
|
|