return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תוכנה מדהימה!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
אם אתם רוצים מעכשיו גם שיהיו לכם את הטראקים ששמעתם נגיד באיידיאנטי
אז עכשיו אפשר

http://streamripper.sourceforge.net

תורידו, תתקינו
ותלחצו על סטרט כשאתם רוצים להקליט

הדבר הזה מדהים! הוא מפריד בין טראקים ומקליט אותם לאמפי3 וגם כותב את השם!!!
היה איזה טראק ברדיו והוא כתב לי את השם שלו והרימיקס גם
Segev
אחי איזה רדיו אתה שומע???
Shahar
פששש... מגניב אחי;]

Edit:
בקשר לשם של השיר.. התוכנה יכולה למצוא את השם רק אם השרת מספק... אם אהת כל כך רוצה לדעת איך למצוא שם תפנה שלח לי פיאם ואני אסביר לך ;]
בכל מקרה רעיון יפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement