|
jackass part 2
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
jackass part 2
תורידו כאן
:crazy: :haha: :stongue: :tongue2 |
|
|
| Tarantula |
לא הייתי צריכה לראות את זה ממש לא....:wtf: :nervous: :eyespop:
יאללה, איזה חולים!@$!@:crazy: :D :wtf: |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול |
|
|
| itamarsan |
חחחחחחחח
ואאלללה אחיייי
אתה מזכיר לי את היודביתניקים שלנו שהם עשו ג'קאסס בטיול שלהם לאילת אווי זה היה מצחיק אבל זה סתם ילדותי לדעתייי |
|
|
| MoSH_MaN |
חח רון זה לא היה משהו
אבל מה אתה מפרסם את זה כאן
הקטע שלי זה היה סתם סורי :wtf: |
|
|
| MoSH_MaN |
MUHAHAHAAHA
סרט חדש! בלי דברים מגעילים!
הוא יכל להיות יותר טוב ומתישהו יהיה יותר טוב אבל עדיין
תורידו כאן |
|
|
| luckystrike |
ראיתי היום את הסרט ...
יענו את זה שבקולנוע - איזה גועל באימא שלי
בזבוז של זמן מי הטמבלים שאוהבים ת'חרא הזה ?
מבויים בליינד ... |
|
|
| Sniper |
שאני מפעיל תקובץ זה מראה לי מסך ירוק
ולא יותר מזה.. |
|
|
| ADiSH |
אתה צריך את ה
codec |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אתה צריך את ה
codec |
תודה אח שלי הגדול
רק איזה מהם אני צריך
??
חחחח |
|
|
| ADiSH |
לא יודע אם אפשר להוריד רק את הקודק
אז תוריד את המדייה פלייר 9
xp
98 se Me, and 2000)
אם זה לא עובד תוריד מהאתר |
|
|
| fastmp3 |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :stongue: is that Moshי ??? and who's that levi d00d ? :p |
|
|
|
|