|
Gilen @ Fokused
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Var ganska många som undrade vilken version av Paul van Dyk - For an Angel Johan Gielen lirade på Fokused.
Det är inte Finger Burnt - For a Devil som tidigare sagts.
Surfade runt lite på några skivbolagssidor och hittade en bootleg som finns att köpa på Above The Sky Records.
Artisten är okänd men det är den versionen Gielen körde. Tung version med andra ord :)
audiosample:
http://www.abovethesky.com/mp3/ANGEL001.mp3 |
|
|
| dj_hysterix |
| den remixen e skön :) |
|
|
| mindshooter |
| hade fan uppskattat originalet mycket mer på golvet kan jag säga....blev så glad när den kom men så bröts den av den andra...gillade inte alls.... :\ |
|
|
| zamson |
mmm hajjade också nu i efterhand att d inte var fingers burnt... vill ha den där mixen...även om orginalet är fetare.. aldrig fel me nya mixar..nästan
varför göra ny tråd förresten ?? :D vi har ju en låt tråd från fokused |
|
|
| reveal |
| när pvd spelade den, då var man ... så här: :crazy: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by reveal
när pvd spelade den, då var man ... så här: :crazy: |
d kan jag förstå :) skulle varit grymt o upplevt |
|
|
| Endre |
den släpptes 15:e mars, så den har vart ute ett tag. och den är inte bra.
|
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Endre
den släpptes 15:e mars, så den har vart ute ett tag. och den är inte bra.
|
håller med. den låter väldigt plastig :) |
|
|
| morakickers |
att du hittade denna... inte så jäkla enkelt efter att bara ha hört lite live... GRYMT!!
fast den var ju inte så himla kul egentligen... lät bättre live. |
|
|
| dj_hysterix |
jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF
den som vill ha den säg bara till :) :tongue2 :gsmile: |
|
|
| zamson |
| uppa den på steves ftp :) skulel va snällt |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF
den som vill ha den säg bara till :) :tongue2 :gsmile: |
det är inte riktigt samma. den där versionen du har tankat saknar den där vackra pianoslingan som den andra har. :( |
|
|
|
|