return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gilen @ Fokused
View this Thread in Original format
RebeL9
Var ganska många som undrade vilken version av Paul van Dyk - For an Angel Johan Gielen lirade på Fokused.
Det är inte Finger Burnt - For a Devil som tidigare sagts.
Surfade runt lite på några skivbolagssidor och hittade en bootleg som finns att köpa på Above The Sky Records.
Artisten är okänd men det är den versionen Gielen körde. Tung version med andra ord :)
audiosample:
http://www.abovethesky.com/mp3/ANGEL001.mp3
dj_hysterix
den remixen e skön :)
mindshooter
hade fan uppskattat originalet mycket mer på golvet kan jag säga....blev så glad när den kom men så bröts den av den andra...gillade inte alls.... :\
zamson
mmm hajjade också nu i efterhand att d inte var fingers burnt... vill ha den där mixen...även om orginalet är fetare.. aldrig fel me nya mixar..nästan

varför göra ny tråd förresten ?? :D vi har ju en låt tråd från fokused
reveal
när pvd spelade den, då var man ... så här: :crazy:
zamson
quote:
Originally posted by reveal
när pvd spelade den, då var man ... så här: :crazy:


d kan jag förstå :) skulle varit grymt o upplevt
Endre

den släpptes 15:e mars, så den har vart ute ett tag. och den är inte bra.
RebeL9
quote:
Originally posted by Endre

den släpptes 15:e mars, så den har vart ute ett tag. och den är inte bra.


håller med. den låter väldigt plastig :)
morakickers
att du hittade denna... inte så jäkla enkelt efter att bara ha hört lite live... GRYMT!!

fast den var ju inte så himla kul egentligen... lät bättre live.
dj_hysterix
jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF

den som vill ha den säg bara till :) :tongue2 :gsmile:

zamson
uppa den på steves ftp :) skulel va snällt
RebeL9
quote:
Originally posted by dj_hysterix
jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF

den som vill ha den säg bara till :) :tongue2 :gsmile:


det är inte riktigt samma. den där versionen du har tankat saknar den där vackra pianoslingan som den andra har. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement