return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Robstar i Mixmag! (pg. 2)
View this Thread in Original format
robstar
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Presstop!

Finns en i gallerian och en precis vid "muttern" vid Sergels Torg. Grymt skön tidning, måste flytta till England...jag passar inte i det här landet, ;)


Juste! Att ja inte tänkte på den!
Tackar! :D

Så fort ja kan så lämmnar jag de här landet!


LateR.Z!
Dioxys
! grattis robstar! inte dåååligt :D

quote:
Originally posted by Glorie
coooooooooolt :) ja vill oxå bli omskriven ;)


jag har rätt speciella kontakter jenny! du skulle bara veta vad jag fått dem att skriva ;)

quote:
Originally printed by Mixmag magazine
"the spamqueen from norrland"

yeah, here she comes, the spamqueen of nothernsweden.. allways ready to give your smilemuscles a real workout and the kindest person in the world!


så skynda dig å köpa nästa nummer nu när det kommer ut!!!! :)
robstar
^ lol! Sjysst review av Glorie! :D :tongue2
Vizay
klockren beskrivning...kunde inte bli bättre :D


btw. Robstar om du langar en promo på Beams of Gaia så lovar jag å spela upp den på alla dom där feta klubbarna jag nån dag ska få spelningar på ;) :rolleyes: :p
robstar
quote:
Originally posted by Vizay



btw. Robstar om du langar en promo på Beams of Gaia så lovar jag å spela upp den på alla dom där feta klubbarna jag nån dag ska få spelningar på ;) :rolleyes: :p


Har bara en copy. Å den tänkte ja nästan rama in lr nått. :D
Vizay
åfan de e på så vis....jaja...de här ska jag komma ihåg!! :rolleyes: ;)
robstar
Haha! :D
Vizay
räkna int emed att få några fina promos från mig i fortsättningen! *försöker låta irriterad* :rolleyes: ;)
robstar
Äh men va fan! Kom igen då!! :D
reveal
varför har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor

robstar
quote:
Originally posted by reveal
varför har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor


Hade fler, nu har ja bara en kvar. :)
Vizay
haha de e chill robstar...en fråga bara...jag e så ful så jag har faktiskt tankat hem din låt men jag har funderat på att köpa den faktiskt :)

måste bara fråga...e den lite halvkonstigt mastrad eller ere bara mp3releasen som e keff...tycker de e lite överbasningar å grejer...låter inte så cleant som det skulle kunna göra
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement