|
Robstar i Mixmag! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Presstop!
Finns en i gallerian och en precis vid "muttern" vid Sergels Torg. Grymt skön tidning, måste flytta till England...jag passar inte i det här landet, ;) |
Juste! Att ja inte tänkte på den!
Tackar! :D
Så fort ja kan så lämmnar jag de här landet!
LateR.Z! |
|
|
| Dioxys |
! grattis robstar! inte dåååligt :D
| quote: | Originally posted by Glorie
coooooooooolt :) ja vill oxå bli omskriven ;) |
jag har rätt speciella kontakter jenny! du skulle bara veta vad jag fått dem att skriva ;)
| quote: | Originally printed by Mixmag magazine
"the spamqueen from norrland"
yeah, here she comes, the spamqueen of nothernsweden.. allways ready to give your smilemuscles a real workout and the kindest person in the world! |
så skynda dig å köpa nästa nummer nu när det kommer ut!!!! :) |
|
|
| robstar |
| ^ lol! Sjysst review av Glorie! :D :tongue2 |
|
|
| Vizay |
klockren beskrivning...kunde inte bli bättre :D
btw. Robstar om du langar en promo på Beams of Gaia så lovar jag å spela upp den på alla dom där feta klubbarna jag nån dag ska få spelningar på ;) :rolleyes: :p |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw. Robstar om du langar en promo på Beams of Gaia så lovar jag å spela upp den på alla dom där feta klubbarna jag nån dag ska få spelningar på ;) :rolleyes: :p |
Har bara en copy. Å den tänkte ja nästan rama in lr nått. :D |
|
|
| Vizay |
| åfan de e på så vis....jaja...de här ska jag komma ihåg!! :rolleyes: ;) |
|
|
| Vizay |
räkna int emed att få några fina promos från mig i fortsättningen! *försöker låta irriterad* :rolleyes: ;) |
|
|
| robstar |
| Äh men va fan! Kom igen då!! :D |
|
|
| reveal |
| varför har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
varför har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor |
Hade fler, nu har ja bara en kvar. :) |
|
|
| Vizay |
haha de e chill robstar...en fråga bara...jag e så ful så jag har faktiskt tankat hem din låt men jag har funderat på att köpa den faktiskt :)
måste bara fråga...e den lite halvkonstigt mastrad eller ere bara mp3releasen som e keff...tycker de e lite överbasningar å grejer...låter inte så cleant som det skulle kunna göra |
|
|
|
|