|
My mix 09.04.03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
זה בגלל שהסרבר עמוס...
ראבק
טוב נראה לי אני יעשה עוד אחד בקרוב
ויעלה אותו לסרבר נורמלי
שחר אם אתה יכול לסדר משהו אז
go ahead |
|
|
| luckystrike |
לי זה לא נתקע עדיין אבל בבת אחת ירד בקצב ....
טוב זה בקושי זז עכשיו סעמ'ק ...
:( |
|
|
| nimrod levi |
| לא יכול להוריד:( |
|
|
| Sniper |
שמעתי אתזה בכזה חפיף לא היתרכזתי ממש אבל המיקסים טובים אחי..
אבל זה לא הסטייל שאני אוהב.. |
|
|
| DjChook |
ניסיתי להוריד
נתקע ככה על ה 60 אחוז והוריד באיזה 5 קיי
סורי רון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ניסיתי להוריד
נתקע ככה על ה 60 אחוז והוריד באיזה 5 קיי
סורי רון |
גם לי זה היה ככה בהתחלה היה לי דווקא קצב טוב
תעלה את זה שוב אולי לשרת אחר ? |
|
|
| Narcotic Mind |
אין לי לאיפה אחי
ברגע שיהיה אני יעלה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אין לי לאיפה אחי
ברגע שיהיה אני יעלה |
שחר? |
|
|
| Narcotic Mind |
טוב אנשים תיקנתי את ההורדה סוף סוף
אז אתם מוזמנים להוריד והפעם באמת תורידו ותגיבו :p |
|
|
| AnthemFreak |
רון.. הורדתי מהסרבר הישן.. הוא לא עשה לי בעיות
הוא הוריד לי לפעמים קצת לאט אבל סך הכל בסדר
טוב בקשר לסט
אהבתי את המוזיקה..
המיקסוס אחלה גם חוץ מהמקומות שהיו לך פיקשושים..
סה"כ בסדר גמור
תמשיך ככה!!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
המיקסוס אחלה גם חוץ מהמקומות שהיו לך פיקשושים..
|
חחחחחחחחחחחח משפט משעשע למדי
זה כמו להגיד
"אני מכיר את כולם חוץ מהאלה שאני לא מכיר"
או כמו להגיד
"כולם באו חוץ מהאלה שלא באו"
:stongue: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
טוב אנשים תיקנתי את ההורדה סוף סוף
אז אתם מוזמנים להוריד והפעם באמת תורידו ותגיבו :p |
רק עכשיו ראיתי , אני יוריד בסופ"ש ויגיב |
|
|
|
|