return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
My mix 09.04.03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
זה בגלל שהסרבר עמוס...

ראבק
טוב נראה לי אני יעשה עוד אחד בקרוב
ויעלה אותו לסרבר נורמלי

שחר אם אתה יכול לסדר משהו אז
go ahead
luckystrike
לי זה לא נתקע עדיין אבל בבת אחת ירד בקצב ....

טוב זה בקושי זז עכשיו סעמ'ק ...
:(
nimrod levi
לא יכול להוריד:(
Sniper
שמעתי אתזה בכזה חפיף לא היתרכזתי ממש אבל המיקסים טובים אחי..
אבל זה לא הסטייל שאני אוהב..
DjChook
ניסיתי להוריד
נתקע ככה על ה 60 אחוז והוריד באיזה 5 קיי

סורי רון
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
ניסיתי להוריד
נתקע ככה על ה 60 אחוז והוריד באיזה 5 קיי

סורי רון


גם לי זה היה ככה בהתחלה היה לי דווקא קצב טוב

תעלה את זה שוב אולי לשרת אחר ?
Narcotic Mind
אין לי לאיפה אחי
ברגע שיהיה אני יעלה
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אין לי לאיפה אחי
ברגע שיהיה אני יעלה

שחר?
Narcotic Mind
טוב אנשים תיקנתי את ההורדה סוף סוף
אז אתם מוזמנים להוריד והפעם באמת תורידו ותגיבו :p
AnthemFreak
רון.. הורדתי מהסרבר הישן.. הוא לא עשה לי בעיות
הוא הוריד לי לפעמים קצת לאט אבל סך הכל בסדר
טוב בקשר לסט
אהבתי את המוזיקה..
המיקסוס אחלה גם חוץ מהמקומות שהיו לך פיקשושים..
סה"כ בסדר גמור
תמשיך ככה!!
:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
המיקסוס אחלה גם חוץ מהמקומות שהיו לך פיקשושים..


חחחחחחחחחחחח משפט משעשע למדי

זה כמו להגיד
"אני מכיר את כולם חוץ מהאלה שאני לא מכיר"
או כמו להגיד
"כולם באו חוץ מהאלה שלא באו"

:stongue: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב אנשים תיקנתי את ההורדה סוף סוף
אז אתם מוזמנים להוריד והפעם באמת תורידו ותגיבו :p


רק עכשיו ראיתי , אני יוריד בסופ"ש ויגיב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement