|
הממממ התלבטות !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
קיצר - אתמול והיום באימון שלי הצטרפו לראות שניים מבה"ד 10
שמי שלא יודע זה בית ספר לרפואה בצה"ל ...
קיצר אחד מהשניים הוא הנגד הדרכות של הבה"ד והשני מדריך
שגם פיקד על מדריכים בעבר ...
שניהם סתם היו במקרה בבסיס שאימנתי בו והתלהבו מהאימון
והסתדרנו אחלה
קיצר הם הציעו לעבור תפקיד ולחזור להדריך בבה"ד 10
אני עכשיו בהתלבטות - התפקיד הזה בן זונה
זה מול הבה"ד במתקן שלו וזה אימונים קצרים יענו
ממש קטנים וקלים ואין הרבה מה לעשות ....
זה תנאים מצויינים בלי שבתות ובלי שמירות ומותר ללכת איך שרוצים
במתקן - בלי גילוח חצי ב' וכו' וכו' שזה בערך כמו שאני עכשיו
ואם אין עבודה שזה רוב הזמן אז לא עושים כלום - עושים
על האש הרבה ורואים סרטים ויש להם סנוקר שם וזה בית זונות
רצח - כולם מתים להגיע לשם - כמעט כל מדריכי רפואה בצבא ....
כל יום גומרים שם מקסימום ב-4 או 5 והולכים הבייתה
וזה להיות ג'ובניקים אמיתיים ...
אבל זה תנאים מצויינים ויש להם הווי צבאי אחלה
והם חבר'ה באמת טובים - כל הבה"ד אוהב אותם והם מדור
נורא קטן - 4 מדריכים ו3 קצינים ...
הקטע שזאת הבעייה - נראה לי מגעיל ככה כל יום הלוך חזור
לבסיס כמו ג'ובניק מגעיל חוץ מזה שזה כיף
הרבה יותר לאמן ככה צוות כמה ימים ולהיקשר אליו ולהכיר
אנשים כמו עכשיו ...
מי שלא יודע אני מדריך צוותי רפואה קרבית ומאמן אותם לפני
שהם יורדים לשטחים ולפעמים יורד איתם ומעביר להם את האימון
בשטחים עצמם - טול כרם , הר חברון וכל הסביבה ...
ועכשיו אני נהנה - יש סיפוק יותר גדול לאמן קרביים ושהאימונים
ארוכים יותר זה יותר כיף סה"כ כי הצוות מכיר ונקשר אלייך יותר
ואתה אשכרה המפקד שלו לכמה ימים של האימון ...
קיצר מה אתם אומרים ?
:( |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר - אתמול והיום באימון שלי הצטרפו לראות שניים מבה"ד 10
שמי שלא יודע זה בית ספר לרפואה בצה"ל ...
קיצר אחד מהשניים הוא הנגד הדרכות של הבה"ד והשני מדריך
שגם פיקד על מדריכים בעבר ...
שניהם סתם היו במקרה בבסיס שאימנתי בו והתלהבו מהאימון
והסתדרנו אחלה
קיצר הם הציעו לעבור תפקיד ולחזור להדריך בבה"ד 10
אני עכשיו בהתלבטות - התפקיד הזה בן זונה
זה מול הבה"ד במתקן שלו וזה אימונים קצרים יענו
ממש קטנים וקלים ואין הרבה מה לעשות ....
זה תנאים מצויינים בלי שבתות ובלי שמירות ומותר ללכת איך שרוצים
במתקן - בלי גילוח חצי ב' וכו' וכו' שזה בערך כמו שאני עכשיו
ואם אין עבודה שזה רוב הזמן אז לא עושים כלום - עושים
על האש הרבה ורואים סרטים ויש להם סנוקר שם וזה בית זונות
רצח - כולם מתים להגיע לשם - כמעט כל מדריכי רפואה בצבא ....
כל יום גומרים שם מקסימום ב-4 או 5 והולכים הבייתה
וזה להיות ג'ובניקים אמיתיים ...
אבל זה תנאים מצויינים ויש להם הווי צבאי אחלה
והם חבר'ה באמת טובים - כל הבה"ד אוהב אותם והם מדור
נורא קטן - 4 מדריכים ו3 קצינים ...
הקטע שזאת הבעייה - נראה לי מגעיל ככה כל יום הלוך חזור
לבסיס כמו ג'ובניק מגעיל חוץ מזה שזה כיף
הרבה יותר לאמן ככה צוות כמה ימים ולהיקשר אליו ולהכיר
אנשים כמו עכשיו ...
מי שלא יודע אני מדריך צוותי רפואה קרבית ומאמן אותם לפני
שהם יורדים לשטחים ולפעמים יורד איתם ומעביר להם את האימון
בשטחים עצמם - טול כרם , הר חברון וכל הסביבה ...
ועכשיו אני נהנה - יש סיפוק יותר גדול לאמן קרביים ושהאימונים
ארוכים יותר זה יותר כיף סה"כ כי הצוות מכיר ונקשר אלייך יותר
ואתה אשכרה המפקד שלו לכמה ימים של האימון ...
קיצר מה אתם אומרים ?
:( |
טוב תשמע אחיי זה ככה
אני הייתי עושה כך
הייתי רואה איפה אני יכול יותר להנות ואיפה אני פחות נהנה כי בסך הכול אני הולך לתפקיד הזה ולא מישהו אחר
בקיצר כמה זמן יש לך חשוב על זה????
אם יש לך תקופת זמן של כמה ימים אז תחשוב טוב טוב
כי זה נשמע אחלה של תפקיד ועם אתה רוצה בזה אז זה בכלל אחלללה
תעשה את השיקולים שלךךך ותראה עם אתה באמת רוצה לעבור תפקיד
ועם תעבור מי יתן ונעמוד בדרכך!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מצד אחד סתכל איך אתה מתבאס על הסיפוח המזדיין הזה...
ומצד שני אם תעשה על האש שם איתם... אז איך נלך לאסא?!?
ת'כלס נראה לי התפקיד הזה שהציעו לך עדיף...
אבל מי אני כבר שיחליט בשבילך |
|
|
| Ariels |
שמור לסוף השרות.
הנסיעות האלה זה באמת מכה אחושרמוטה
הן יהרגו אותך, אם יש מצב אז לקראת הסוף
דרך אגב, העבירו אותי לנח"ל |
|
|
| DjChook |
ואלה מורן אתה צריך להסתכל טוב טוב על המשך השירות שלך
ומה בזין שלך עכשיו לעשות |
|
|
| TinkerbeL |
אני הייתי הולכת על זה בגלל העל האש
:crazy: :crazy: :crazy:
חחח
סתם
תיראה אם אין לך בעיה להיות גו'בניק אז זה נישמע באמת סבבה
החיסרון פה זה באמת הנסיעות
אז תחשוב אם יש לך כוח לזה כל יום
אם כן אז לך על זה
זה באמת נישמע אחלה
טוב עזוב בילבלתי פה גם את עצמי! |
|
|
| Tarantula |
נראה לי היחיד שיכול לענות על השאלה הזאת זה אתה...
אתה מכיר את שני התפקידים האלה יותר טוב מכולנו..
אז תחשוב מה אתה מעדיף..
למרות שאיך שאני מכירה אותך.. נראה לי אתה תבחר להישאר במה שאתה
עכשיו..
או שבעצם...
קיצר לא יודעת..:rolleyes:
תעשה מה שאני עושה כשיש לי דילמות כאלה...
תחשוב על כל היתרונות שיש בשני הדברים, ותראה למי יש יותר...
אני יודעת מה..
טוב זהו תעזוב אותי#$# :crazy: :eyespop: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
למרות שאיך שאני מכירה אותך.. נראה לי אתה תבחר להישאר במה שאתה
עכשיו..
|
נראה לי גם ...
רק בגלל שלא בא לי הג'ובניקייה הזאת וכל החרא הזה ...
אני גם לא אוהב שיגרה וזה מה שטוב באיפה שאני עכשיו
כי כל שבוע אני במקום אחר מעביר אימונים בארץ ומכיר אנשים
חדשים ...
רועי שכחתי לספר לך אני יוצא מהסיפוח ברוך השם שבוע הבא !!!
וחוזר לחיים הטובים !
יש אלוהים !
:):):)
...
מצד שני זה אחלה להיות שם והקטע שהכי קריטי שאתה קובע לך
את המילואים - ומילואים לחובשים זה חרא אחד גדול !!!
:(
סעמ'ק ואני לא יכול לדחות את זה לאחר כך כי יש לי מקסימום שבועיים
להחליט ... :(:(:(:(
הממממ ...
שיט אני גרוע בזה ...
אריאל דרך אגב המדריך אצלנו אמר שפגשת ודיברת איתו !
איזה קטע ... :)
אני מדבר על מולי ... |
|
|
| Flotser |
אחי שמע אני לא יודע מה זה לקבוע לעצמך את המילואים מה שאמרת
אבל זה נשמע לי משהו ממש ממש חשוב
יענתי יש אנשים שמפטרים אותם בגלל מילואים
וגם באוניברסיטה זה עושה בעיות
אני באמת לא יודע מה אתה עושה עכשיו
זה נשמע כיף איך שאתה מתאר את זה
אבל תחשוב אולי כבר התעסקת בזה כמה שנים
ועכשיו כבר לחשוב קצת יותר על העתיד,
גם תחשוב שאם תחזור מוקדם הביתה, תתחיל גם לעבוד לבנות תחיים שלך כבר
יענתו אתה לא יוצא ג'ובניק מגעול כמו שאתה מתאר את זה
אתה בא מתפקיד של חובש למשהו נחשב יותר זה הכל
אתה ממשיך להדריך כמו שהבנתי וזה עוד תפקיד מכובד כמו שאתה אומר
אז אם אתה שואל אותי, וגם תתחשב בזה שאני סתם חננה בן 17
אני אומר:
לך על ההצעה החדשה
בקיצור הבננו
והכי חשוב אח
בהצלחה |
|
|
|
|