return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Woot Woot ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
איזה מזל טובים משעממים יש לכם....:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by Tarantula
איזה מזל טובים משעממים יש לכם....:rolleyes:


בדיוק מה שחשבתי
:)

תראו דוגמא למזל טוב יפה


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf:

בום בום אקדח
:crazy:
מזל טוב אחוק עלה והצלח ותשיג כבר את רועי
הבעיה שלך שאתה עושה פוסטים ארוכים מדי, תפצל אותם ככה כל אחד לאיזה 10
:)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Flotser
ב


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf:

בום בום אקדח



חחח נחמד
למרות שאם לא היית אומר שזה אקדח לא הייתי יודעת

טוב זה עדיף על סתם סמיילי :)
luckystrike
תודה לכולם !!!
אוהב אותכם :)


במיוחד לפלוצר על הרגש הרב בברכה !
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
מזל טוב אחוק עלה והצלח ותשיג כבר את רועי
הבעיה שלך שאתה עושה פוסטים ארוכים מדי, תפצל אותם ככה כל אחד לאיזה 10
:)


אשכרה כאילו כל פוסט של מורן זה מגילת העצמאות:]
אבל אני עדיין אוהבתך!:]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח נחמד
למרות שאם לא היית אומר שזה אקדח לא הייתי יודעת

טוב זה עדיף על סתם סמיילי :)


בדוגרי זה מזכיר משהו אחר, מזל טוב מורן, למרות שלא הבנתי למה זה מזל :)
Sm0keMachine
אהההההה...
מזל טוב אח שלי!!!!

לא הבאת לי עדיין את פלאפון שלך ימניאק מה אתה משחק אותה קשה להשגה...
:rolleyes:
YuVaL
מורן אחשליייייייי
מה קורה?!?1

אז ככה.. קודם כל מזל"ט על השנתיים בפורום... אני מאחל לך עוד 293402349 שנים איתנו פה בפורום..

דבר שני מזל"ט על הפוסטים.. יחסר חיים...
:):):):)
סתם סתם אחשלי.. אוהב אותך

ודבר שלישי..
יפקינג נקניק מתי אתה בא לפה!@:#!@#)!#))!#)@
fastmp3
w000000t w00000000t woopa woopa :D shalom moran ma kore ?
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהההההה...
מזל טוב אח שלי!!!!

לא הבאת לי עדיין את פלאפון שלך ימניאק מה אתה משחק אותה קשה להשגה...
:rolleyes:


חחחחחח
שלחתי לך פיאם - עם הפלאפון ...:)


quote:
Originally posted by fastmp3
w000000t w00000000t woopa woopa :D shalom moran ma kore ?


LOL ! ma m8 ! miss ya m8y - how u doing ?
go to icq sometimes u bitch !
u'r in canada now ?

fastmp3
yes my bitch you know how much i love you :tongue2


haha i really miss you m8 i never see you online anymore :(
AnthemFreak
w000000t w000000t?!?
מזל"ט אח שלה
לא ידעתי אתה מהאלה שיש להם כ"כ הרבה פוסטים.. תמשיך ככה עד רועי
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement