|
Woot Woot ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| איזה מזל טובים משעממים יש לכם....:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה מזל טובים משעממים יש לכם....:rolleyes: |
בדיוק מה שחשבתי
:)
תראו דוגמא למזל טוב יפה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf:
בום בום אקדח
:crazy:
מזל טוב אחוק עלה והצלח ותשיג כבר את רועי
הבעיה שלך שאתה עושה פוסטים ארוכים מדי, תפצל אותם ככה כל אחד לאיזה 10
:) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Flotser
ב
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :eyespop:
:wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf:
בום בום אקדח
|
חחח נחמד
למרות שאם לא היית אומר שזה אקדח לא הייתי יודעת
טוב זה עדיף על סתם סמיילי :) |
|
|
| luckystrike |
תודה לכולם !!!
אוהב אותכם :)
במיוחד לפלוצר על הרגש הרב בברכה ! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
מזל טוב אחוק עלה והצלח ותשיג כבר את רועי
הבעיה שלך שאתה עושה פוסטים ארוכים מדי, תפצל אותם ככה כל אחד לאיזה 10
:) |
אשכרה כאילו כל פוסט של מורן זה מגילת העצמאות:]
אבל אני עדיין אוהבתך!:] |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח נחמד
למרות שאם לא היית אומר שזה אקדח לא הייתי יודעת
טוב זה עדיף על סתם סמיילי :) |
בדוגרי זה מזכיר משהו אחר, מזל טוב מורן, למרות שלא הבנתי למה זה מזל :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהההההה...
מזל טוב אח שלי!!!!
לא הבאת לי עדיין את פלאפון שלך ימניאק מה אתה משחק אותה קשה להשגה...
:rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
מורן אחשליייייייי
מה קורה?!?1
אז ככה.. קודם כל מזל"ט על השנתיים בפורום... אני מאחל לך עוד 293402349 שנים איתנו פה בפורום..
דבר שני מזל"ט על הפוסטים.. יחסר חיים...
:):):):)
סתם סתם אחשלי.. אוהב אותך
ודבר שלישי..
יפקינג נקניק מתי אתה בא לפה!@:#!@#)!#))!#)@ |
|
|
| fastmp3 |
| w000000t w00000000t woopa woopa :D shalom moran ma kore ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהההההה...
מזל טוב אח שלי!!!!
לא הבאת לי עדיין את פלאפון שלך ימניאק מה אתה משחק אותה קשה להשגה...
:rolleyes: |
חחחחחח
שלחתי לך פיאם - עם הפלאפון ...:)
| quote: | Originally posted by fastmp3
w000000t w00000000t woopa woopa :D shalom moran ma kore ? |
LOL ! ma m8 ! miss ya m8y - how u doing ?
go to icq sometimes u bitch !
u'r in canada now ? |
|
|
| fastmp3 |
yes my bitch you know how much i love you :tongue2
haha i really miss you m8 i never see you online anymore :( |
|
|
| AnthemFreak |
w000000t w000000t?!?
מזל"ט אח שלה
לא ידעתי אתה מהאלה שיש להם כ"כ הרבה פוסטים.. תמשיך ככה עד רועי
:) |
|
|
|
|