|
min remix på Airwave
|
View this Thread in Original format
| fastmp3 |
| OMG OMG Rank_1_-_Breathing_(Endre_Remix)-END-2003 |
|
|
| Endre |
get the feck out of my forum bitch :D
|
|
|
| fastmp3 |
| did you see my post on the chill out ? you know how much i love Sweden :D jag aer en svensk wanna be |
|
|
| Vizay |
fastmp3: legg egg i farfars skegg ;)
endre: den e grymt skön, gillar den starkt...enda som e skoumt e att när cutoffen på mainsynthen dras ner så låter det som de hoppar lite....fast de kan va min dator som strular :p
men på det hela taget 8 av 10 ostar... :) |
|
|
| dbl |
| tycker fortfarande den e lika bra :) |
|
|
| x-dream |
Har inte lyssnat på den ännu men såg att du hade laddat upp den till mig...
Får ta mig en lyssnare på den asap....;) |
|
|
| Endre |
thx, viz, dbl, det tycker jag Xet ;)
|
|
|
| robstar |
De e pra kod!
Sjysst mix Endre! |
|
|
|
|