|
Dancepop... wie gaat er
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
Zaterdag 6 en zondag 7 september is Dancepop er weer!! In Arnhem... Line-Up is om te smullen:
Zaterdag:
Dance Stage:
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Remy
- Armin van Buuren (3hr set)
- RR Workshop (live)
- Secret Cinema (live)
Pop Stage:
- Etro Anime
- Relax
- Hybrid
- Soulvation
- Kosheen
- Chicane
Zondag:
Dance Stage:
- Marco V
- Michel De Hey
- Benny Rodrigues
- Jean
Pop Stage:
- OLaBOLA
- Intwine
- Macaco
Kaarten zijn €30 voor zaterdag en €30 voor zondag... een passe partout is €50 :D
meer info op http://www.dancepop.nl |
|
|
| Flipper01 |
Ik ben vorig jaar geweest en dat is erg goed bevallen [partyreport]
Ik was zeker van plan om dit jaar weer te gaan, maar juist dat weekend heeft m'n familie een familieweekend gepland :whip:
Ik was eigenlijk van plan om niet te gaan tot ik vandaag de line-up zag... Damn, 3 uur Armin op een paar minuten fietsafstand dat mag ik toch niet missen?? |
|
|
| mr.marcello |
| En ik las in De Gelderlander dat de organisatie nog bezig is met een 'reuze-act' voor het PopPodium en dat DJ Tiësto ook al voor 99% zeker is! :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| leuk dat ik weer vrijkaartjes heb:) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
leuk dat ik weer vrijkaartjes heb:) |
Hoe kom je daar zo snel aan??
| quote: | | Originally posted by Mr.MarcelloEn ik las in De Gelderlander dat de organisatie nog bezig is met een 'reuze-act' voor het PopPodium en dat DJ Tiësto ook al voor 99% zeker is! |
Ik ben heel benieuwd, ik heb echt heel erg genoten van z'n set vorig jaar |
|
|
| Ding Chavez |
Hmmm, zaterdag ben ik er zeker bij. zondag als ik het zo bekijk weet ik nog niet, misschien dat er nog namen bijkomen...
GreetZ, DC
PS wat doen hybrid & chicane btw op poppodium??? :D |
|
|
| TranceFool |
| ziet er best leuk uit moet ik zeggen :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Hmmm, zaterdag ben ik er zeker bij. zondag als ik het zo bekijk weet ik nog niet, misschien dat er nog namen bijkomen... |
Nou ik neem aan dat als Tiësto er nog bijkomt dat die dan op de zondag zal staan! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hoe kom je daar zo snel aan??
|
contacten met yorin:) |
|
|
| eieregooie |
| Die zaterdag ziet er zekers wel geinig uit... ff volledige line-up afwachten... |
|
|
| HBtje |
WOET
Armin 3 uur
OMFG
en dat ook voor mij op maar een paar minuutjes fietsen
hmmmm NICE :crazy: maar ff kijken wie er nog meer komen op zaterdag :) |
|
|
|
|