return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dancepop... wie gaat er
View this Thread in Original format
dj_spare
Zaterdag 6 en zondag 7 september is Dancepop er weer!! In Arnhem... Line-Up is om te smullen:

Zaterdag:

Dance Stage:

- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Remy
- Armin van Buuren (3hr set)
- RR Workshop (live)
- Secret Cinema (live)

Pop Stage:

- Etro Anime
- Relax
- Hybrid
- Soulvation
- Kosheen
- Chicane

Zondag:

Dance Stage:

- Marco V
- Michel De Hey
- Benny Rodrigues
- Jean

Pop Stage:

- OLaBOLA
- Intwine
- Macaco

Kaarten zijn €30 voor zaterdag en €30 voor zondag... een passe partout is €50 :D

meer info op http://www.dancepop.nl
Flipper01
Ik ben vorig jaar geweest en dat is erg goed bevallen [partyreport]
Ik was zeker van plan om dit jaar weer te gaan, maar juist dat weekend heeft m'n familie een familieweekend gepland :whip:

Ik was eigenlijk van plan om niet te gaan tot ik vandaag de line-up zag... Damn, 3 uur Armin op een paar minuten fietsafstand dat mag ik toch niet missen??
mr.marcello
En ik las in De Gelderlander dat de organisatie nog bezig is met een 'reuze-act' voor het PopPodium en dat DJ Tiësto ook al voor 99% zeker is! :)
DJ_Siesta
leuk dat ik weer vrijkaartjes heb:)
Flipper01
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
leuk dat ik weer vrijkaartjes heb:)

Hoe kom je daar zo snel aan??

quote:
Originally posted by Mr.MarcelloEn ik las in De Gelderlander dat de organisatie nog bezig is met een 'reuze-act' voor het PopPodium en dat DJ Tiësto ook al voor 99% zeker is!


Ik ben heel benieuwd, ik heb echt heel erg genoten van z'n set vorig jaar
Ding Chavez
Hmmm, zaterdag ben ik er zeker bij. zondag als ik het zo bekijk weet ik nog niet, misschien dat er nog namen bijkomen...

GreetZ, DC

PS wat doen hybrid & chicane btw op poppodium??? :D
TranceFool
ziet er best leuk uit moet ik zeggen :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hmmm, zaterdag ben ik er zeker bij. zondag als ik het zo bekijk weet ik nog niet, misschien dat er nog namen bijkomen...


Nou ik neem aan dat als Tiësto er nog bijkomt dat die dan op de zondag zal staan!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Flipper01
Hoe kom je daar zo snel aan??


contacten met yorin:)
eieregooie
Die zaterdag ziet er zekers wel geinig uit... ff volledige line-up afwachten...

Odyne
ik wil wel...
HBtje
WOET
Armin 3 uur
OMFG
en dat ook voor mij op maar een paar minuutjes fietsen

hmmmm NICE :crazy: maar ff kijken wie er nog meer komen op zaterdag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement