return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Lite techno ikväll?
View this Thread in Original format
Ravesquad
Nån annan som ska dit?

(((((((( THE SHACK ))))))))))

Thursday 10.04.2003 [22.00-03.00]

Dj's:
Jeff Mills (axis / us)
Adam Beyer (drumcode / swe)

Residents:
Dave Hell
David Roiseux (arrival works)

Genre´: Techno
Venue: Stacys
Adress: Regeringsgatan 61 / Stockholm
Subway station: T-centralen
Admission: 160 sek
Age: 20
x-dream
Hade jag vart i stocktown hade jag gått direkt...Vem vill missa Beyer eller....Grym som han är...:)
zamson
hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj
lonne
quote:
Originally posted by zamson
hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj


dito. :whip:
Gaby
Fan nu ångrar jag att jag inte stack... fast tur att jag är pank och har besök som inte gillar "elektronisk musik" kan ju alltid skylla på det! (bättre än att man är såååå jäkla sliten så jag pallar helt enkelt inte en fest till)

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=97005
WhiteRussian
Missade också detta...svårt att tajma in torsdagar med jobb... :(

Hur var det då? :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement