|
CG i köpenhamn
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Verkar som att jag kommer åka till köpenhamn när cosmic gate kommer till club gorgeous trots allt...
Jag står nämligen på gästlistan nu =)
*STORT LEENDE*
/Martin |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Jag står nämligen på gästlistan nu =)
|
den vill jag kanske också vara med på!!! |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
den vill jag kanske också vara med på!!! |
Ja det skulle jag kunna förstå, det ingår ju fria drinkar och flickor när man står på gästlistan
Eller nått... ;-) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by sipowitz
det ingår ju fria drinkar och flickor |
Något du brukar betala för annars? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Något du brukar betala för annars? |
Haha klockren reply grabben, måste lägga den på minnet! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Något du brukar betala för annars? |
hahaha, fett me rätt
brukar själv inte betala för mina brudar faktiskt...
:disbelief
skulle inte banga på att hamn på deras gästlista iofs... |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Aendy
Något du brukar betala för annars? |
hahaha fan va skönt sagt :) kul för dig sipo me gästlistan - inget man tackar nej till |
|
|
| dbl |
| jag e också med på gästlistann... eller.. ja.. efter att jag dödat sipobitch och tagit hans identitet ;) |
|
|
|
|