|
John 00 Flemming en Airwave in de chat!!
|
View this Thread in Original format
| Switch |
jaja vanavond zijn deze 2 grootheden te bewonderen op irc.webchat.org
channel heet #ivibes
er is alleen een 75 userlimit op die chan, om niet al te veel te spammen
kom dus allen!! |
|
|
| arjoderoon |
| 75 user limit maar toch moet iedereen komen.. hehe. dat word lastig dan :) |
|
|
|
|