|
(תל אביב) מכבי , אוי מכבי
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
| אלוהים ישמור זה מה שיש לי להגיד |
|
|
| sputnik_IL |
לצערי הרבה
שנה הבאה..:confused:
כנראה יהיה יותר טוב
לא לשכוח שמכבי השנה משחקת 3 משחקים בשבוע כמו ב
NBA |
|
|
| luckystrike |
איזה קטע עם השלשה הזאת !
נראה כאילו הוא לא כוון בכלל ...
לפי דעתי הקטע של ה3 משחקים דפוק מכבי צריכה לצאת
מהאדריאטית ... |
|
|
| nimrod levi |
עזבו אותכם מהכל, מי שאשם בעונה הזאת זה בלאט
מההתחלה הוא עשה טעויות טיפשיות, ובמשחק הזה בכלל
לתת לבשוק לשחק במשחק כזה מכריע אחרי שהוא לא רעה מגרש כבר המון זמן.
לואיס היה חושך, ולדעתי הרס את הסיכוי הקטן שהיה עם שתי שלשות שהוא לקח
להעמיד את בורשטיין רכז מול אדני או בולרי שהם פשוט יותר מהירים וזריזים ממנו.
זה פשוט טעויות שהכריעו את המשחק. |
|
|
| Narcotic Mind |
צודק כמעט הבאתי מכות לטלוויזיה בשביל להפסיק לראות לואיס האפפפפפפפפפפפפפס הזה באלוהים איזה שחקן מסריח
הוא לוקח זריקות בשביל לשמור על המעמד שלו כדי שאולי אולי ירצו אותו שנים הבאות במקום לחשוב מה הוא בעצם צריך לעשות
הוא לקח כאלה זריקות גרועות, שלא לדבר על זה שהוא אפס וגם אם הוא היה חופשי לגמרי הוא לא היה פוגע
זה הדבר שהכי הרגיז אותי במשחק
גם שארפ הזה נהיה כזה עקום
שלא לדבר על השלשות שהוא לקח
חושב הוא קובי לוקח ג'אמפ שוט מה3 על שחקן שגבוה ממנו בראש
בלי שני החרטות האלה לדעתי המשחק היה נראה אחרת כי מכבי שיחקו טוב אין מה לדבר, אם הם הגיעו ל11 הפרש על בנטון ביום טוב אז הם בהחלט שיחקו טוב
אבל מכבי השנה הזאת בלי מקדונלד זה קבוצה שלא לוקחת משחקים בדקות האחרונות אלא מפסידה בהן
וכמו שראינו אין מי שיקח את הכדור ויעשה מה שצריך לעשות
ולגבי השלשה
פשוט הייתי בשוק... |
|
|
| NyKoN |
אוי הביזיון
כמה גרועים כבר הם יכולים להיות?!
בע
חחח
אין על מכבי ת"א בכדורגל |
|
|
| DjChook |
תשמע אני לא מאשים את בלאט
אולי בכמה החלטות, אבל אני לא חושב שהוא הבעיה
ואודריך דווקא תיפקד טוב היום, חוץ מההתקפה האחרונה של המשחק, שלא היה ברור מה הם מנסים לעשות,
לואיס נכון הפגין יכולת גרועה והיה צריך לשבת.
וויציץ בזמן האחרון ממש לא משחק טוב, אולי הוא שומר, וקולע אבל שימו לב לאחוזים שלו מהקו
ושחקן בתפקיד שלו הכי חשוב שיקלע מהקו כי שולחים אותו לשם הרבה
ובשוק שיחק מצוין אז מה התלונות ?
הבעיה היא שתמורת השיפור של שלף באה הירידה של ספר
שממש לא מתפקד לדעתי
ובורשטיין גם ירד, ברגע שהוא איבד את ההבנה בהאם הוא הרכז או הסמול פורוורד או הגארד. בקיצור הוא מבולבל לגמרי
וגורי... לדעתי זה שחקן שמתיימר להיות הנשמה החדשה של מכבי, ואני אומר את זה הרבה זמן, כמה שהוא נלחם על הריבאונדים לא ראיתי הרבה זמן
לשארפ, שהוא הלב האמיתי של מכבי לדעתי, צריך לנער קצת
לא הגיוני שאיזה 4 משחקים רצופים הוא ישחק איזה 10-20 דקות ולא יזרוק ל 2 נקודות
אז נכון שהוא אוהב שלשות, אבל שלא הולך אז אין לו סיבה להיות על המגרש...
זהו... זאת מכבי שלנו
נתנחם בלקיחת הליגה הישראלית חחח |
|
|
| itamarsan |
בדוגריייי!!!
לא הגיעה לה לעלות למההה
קבוצה שמובילה 79 68 3 דקות לסיות ולא קולעת כלום ויש לה זריקות קלות תאמת ולא קולעת
אז לא פלא שהם הפסידו
כול הכבוד על הריצה אני מעריץ את גוריי על הערב הענק היום אבל תשמעוו רבקקקקקקק אמרתי לעצמי שראיתי את המשחק אין מצב שהיתרון ישאר כך ולא פתחתי את הפה.....:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
נתנחם בלקיחת הליגה הישראלית חחח |
זה לא כזאת נחמה...
תגובות על הפוסט שלך:
אז ככה
בשוק לא היה משהו בכלל, הוא שיחק 21 דקות קלע 9 והוריד ריבאונד, שזה תפוקה לא משהו בכלל.
אני לא מבין למה לתת לשארפ לשחק יותר מ20 דקות שרואים שהוא נתקע נגד בנטון גם משחק קודם הוא קלע ממש מעט אם אני לא טועה
ותשמע להעלות את שתיהם ואת לואיס ברבע הקובע של העונה, זה פשוט טיפשות.
מה הוא חשב שהם ינצחו לו את המשחק?
מה שכן, אודריך היה ענק לדעתי חוץ מההתקפה האחרונה שכולם היו די מבולבלים.
שלף וספר, אני לא ירחיב כי אני לא מצפה מהם לכלום. מדי פעם הם מביאים משחק טוב וזה הפתעה בשבילי, אבל במשחקים קובעים אני יודע שהם לא יתנו מי יודע מה.
טוב חייב לעוף |
|
|
| KrazyDJs |
אקיצר
מכבי סאקס..
ונגמר סיפור
בכל מקרה, גם אם הם לא היו קולעים ת 3 בסוף
מכבי לא היו עולים...
בעעעעעעעע
יאללה...
קדימה עירוני צפת לאליפות ! |
|
|
| Hell_Copter |
לא ראיתי את המשחק...
אבל אני לא מבין מה אתם רוצים
קבוצה שלא מצליחה לנצח בגמר הליגה האדריאטית את זאדאר שאני בספק אם היו עולים שלב בליגה האירופית לא מגיע לה לעלות לפיינל פור
סוף סיפור... |
|
|
| Ariels |
רועי צודק....
ואיכסה !!!! כדורסל ארופאי |
|
|
|
|