| Dj P.A! |
Hej glada trance vänner!
Jag har tänkt börja lägga ut några av mina trancemixar som jag kontinuerligt gör. Om någon vill veta mer så är det bara att kika under rubriken "Amateur DJs & Music Producers Promotion" - Spring Trance 2003(mixed By Dj P.A!)- på denna websida. Där får ni mer information hur ni kan ladda ner den.
Vore superkul om ni kunde ladda ner och komma med lite kommentarer(ni kommer inte att ångra er kvaliten är BRA - om jag får säga det själv). Och om detta skulle visa sig vara uppskattat så kan jag börja lägga ut alla mina nya mixar lite mer kontinuerligt. (Har även en tyngre mix som jag gjort i dagarna - med inspiration av Gielens set på Fokused som jag skulle kunna lägga ut)
Mvh!
Dj P.A! |
|
|