|
8 שעות סולו של ארמין - השידור שלא היה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
כמו שקראתי בפורומים האחרים
דחו את השידור בעוד שעתיים קדימה
כלומר
הסט יתחיל ב1 בלילה
זה עוד שעתיים לחכות
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| warpedd_ |
בביסיק ביטס השדרן אמר לפני כמה דקות שהסט יתחיל עוד חצי שעה
שזה בערך עוד רבע שעה מפרסום ההודעה
:) |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בביסיק ביטס השדרן אמר לפני כמה דקות שהסט יתחיל עוד חצי שעה
שזה בערך עוד רבע שעה מפרסום ההודעה
:) |
אני לא מבין
אני לא מצליח לקלוט שום שידור של
ביסיק ביסט
:sadgreen: |
|
|
| NyKoN |
כוס עמאק
עבדו עלינו
זה ב1
השאלה זה אם זה ב1 ויש 8 שעות של סט או אם זה ב1 ויש איזה 6-7 שעות? |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
כוס עמאק
עבדו עלינו
זה ב1
השאלה זה אם זה ב1 ויש 8 שעות של סט או אם זה ב1 ויש איזה 6-7 שעות? |
הסט יתחיל ב1 בלילה ועד 9 בבוקר שעון ישראל
אני מקווה שלא יעבדו עלינו:whip:
ושהשידור יהיה חלק ללא תקלות
:nervous: |
|
|
| sputnik_IL |
איזה ז**ן
דחו את השידור בעוד
שעה
גרררר
:whip: :whip:
עכשיו זה אמור להתחיל ב2 בלילה שעון ישראל |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
איזה ז**ן
דחו את השידור בעוד
שעה
גרררר
:whip: :whip:
עכשיו זה אמור להתחיל ב2 בלילה שעון ישראל |
איפה קראת את זה?! |
|
|
| NyKoN |
דפקו אותנו
זה נגמר
אין סט |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
דפקו אותנו
זה נגמר
אין סט |
מאיפה אתה יודע שאין סט??
:nervous: |
|
|
| ADiSH |
השדרן אמר שכנראה לא יהיה
יש סיכוי קטן, אבל לא..
:mad: :whip: |
|
|
| warpedd_ |
מה נסגר בסוף
היה או לא ?? |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה נסגר בסוף
היה או לא ?? |
לצערי לא היה
אני הייתי עד 3 בלילה
קיוותי לאולי לנס
אבל אז כבר הם אמרו לא
בקיצור
זה עוד ת'רד של : ארמין ואן ביוראן סולו 8 שעות-השידור שלא היה
:whip: |
|
|
|
|