return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
8 שעות סולו של ארמין - השידור שלא היה (pg. 2)
View this Thread in Original format
sputnik_IL
כמו שקראתי בפורומים האחרים
דחו את השידור בעוד שעתיים קדימה

כלומר
הסט יתחיל ב1 בלילה

זה עוד שעתיים לחכות
:whip: :whip: :whip: :whip:
warpedd_
בביסיק ביטס השדרן אמר לפני כמה דקות שהסט יתחיל עוד חצי שעה
שזה בערך עוד רבע שעה מפרסום ההודעה
:)
sputnik_IL
quote:
Originally posted by warpedd_
בביסיק ביטס השדרן אמר לפני כמה דקות שהסט יתחיל עוד חצי שעה
שזה בערך עוד רבע שעה מפרסום ההודעה
:)


אני לא מבין
אני לא מצליח לקלוט שום שידור של
ביסיק ביסט
:sadgreen:
NyKoN
כוס עמאק
עבדו עלינו

זה ב1

השאלה זה אם זה ב1 ויש 8 שעות של סט או אם זה ב1 ויש איזה 6-7 שעות?
sputnik_IL
quote:
Originally posted by NyKoN
כוס עמאק
עבדו עלינו

זה ב1

השאלה זה אם זה ב1 ויש 8 שעות של סט או אם זה ב1 ויש איזה 6-7 שעות?



הסט יתחיל ב1 בלילה ועד 9 בבוקר שעון ישראל

אני מקווה שלא יעבדו עלינו:whip:

ושהשידור יהיה חלק ללא תקלות
:nervous:
sputnik_IL
איזה ז**ן
דחו את השידור בעוד
שעה

גרררר
:whip: :whip:

עכשיו זה אמור להתחיל ב2 בלילה שעון ישראל
NyKoN
quote:
Originally posted by sputnik_IL
איזה ז**ן
דחו את השידור בעוד
שעה

גרררר
:whip: :whip:

עכשיו זה אמור להתחיל ב2 בלילה שעון ישראל



איפה קראת את זה?!
NyKoN
דפקו אותנו

זה נגמר
אין סט
sputnik_IL
quote:
Originally posted by NyKoN
דפקו אותנו

זה נגמר
אין סט


מאיפה אתה יודע שאין סט??

:nervous:
ADiSH
השדרן אמר שכנראה לא יהיה
יש סיכוי קטן, אבל לא..
:mad: :whip:

warpedd_
מה נסגר בסוף

היה או לא ??
sputnik_IL
quote:
Originally posted by warpedd_
מה נסגר בסוף

היה או לא ??



לצערי לא היה

אני הייתי עד 3 בלילה
קיוותי לאולי לנס

אבל אז כבר הם אמרו לא


בקיצור

זה עוד ת'רד של : ארמין ואן ביוראן סולו 8 שעות-השידור שלא היה
:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement