return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
winamp 2.90 gadol!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
גדול!!!!!
בטעות באתי והפעלתי דרך הוינאמפ את הקליפ של יהל וראיתי אותו מגניב כזה דרכו ופתאום אני קולט
INTERNET TV
כן כן
יש טלויזיה באינטרט
ויש אם אני לא טועה
TMF
ואני מסתכל על זה עכשיו
ALT +L > Internet TV !
GADOL!
DjChook
מוריד עכשיו

רק תיראו שהם לא נגעו ב
WINAMP 3
4 חודשים בערך

רק מראה על הביזיון
DjChook
תגידו לי
תמיד היה
WINAMP LIBARY ?!
sputnik_IL
איפה אני יכל לקלוט את
TMF ??

:eyes:
DjChook
שמה...
כרגע משדרים את
MAURO PICOTTO - LIVE AT TRANCENERGY 2001 ֱֱֱ
DjChook
אני אוסיף שזה לא בהכרח
TMF
פשוט יש
TRANCE TV

שמשדר טראנס

יש פה גם קטנים מ
VIVA
האירופי

בשביל להכנס לזה צריך ללחוץ על כמו שמוש אמר על
ALT + L
ואז נפתח ה
WINAMP LIBARY
ואז לוחצים שם על
INTERNET TV

ושם
TRANCE TV

פאקקקקקקקקק

THUNDERRRR IN PARADISEEE
הקליפפפפ

חחחח איזה גירסא חמודה
NyKoN
וואי זה קטלני
אני רואה את
johan gielen- live @ trance energy 2001
Narcotic Mind
אוף זה עושה לי כל שניה\
buffering

מה אני יכול לעשות לגבי זה ??
BlueHawk
גם לי זה עושה מדי פעם בופר כזה מעצבן :\
KrazyDJs
איזה מגניבבבבבבבבבבבב

:D

יאללה
עכשיו מצאתי מה לעשות כשמשעמם !


ד"א
למישהו יש מושג, איפה אפשר למצוא עוד תחנות כאלו ?
:rolleyes:

Vortex_SA
מישהו יודע איך מורידים איכות? כי אני גם לא רואה כלום וגם זה כל שניה בבאפר...
DjChook
אצלי זה עשה באפר פעם בדקה או פעם בשתיים

אבל לדעתי זה יותר בעיה בסרבר שלהם

ואני חושב שהאיכות שהם משדרים זה האיכות, ולשנות את זה כאן לא יעזור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement