|
winamp 2.90 gadol!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
גדול!!!!!
בטעות באתי והפעלתי דרך הוינאמפ את הקליפ של יהל וראיתי אותו מגניב כזה דרכו ופתאום אני קולט
INTERNET TV
כן כן
יש טלויזיה באינטרט
ויש אם אני לא טועה
TMF
ואני מסתכל על זה עכשיו
ALT +L > Internet TV !
GADOL! |
|
|
| DjChook |
מוריד עכשיו
רק תיראו שהם לא נגעו ב
WINAMP 3
4 חודשים בערך
רק מראה על הביזיון |
|
|
| DjChook |
תגידו לי
תמיד היה
WINAMP LIBARY ?! |
|
|
| sputnik_IL |
איפה אני יכל לקלוט את
TMF ??
:eyes: |
|
|
| DjChook |
שמה...
כרגע משדרים את
MAURO PICOTTO - LIVE AT TRANCENERGY 2001 ֱֱֱ |
|
|
| DjChook |
אני אוסיף שזה לא בהכרח
TMF
פשוט יש
TRANCE TV
שמשדר טראנס
יש פה גם קטנים מ
VIVA
האירופי
בשביל להכנס לזה צריך ללחוץ על כמו שמוש אמר על
ALT + L
ואז נפתח ה
WINAMP LIBARY
ואז לוחצים שם על
INTERNET TV
ושם
TRANCE TV
פאקקקקקקקקק
THUNDERRRR IN PARADISEEE
הקליפפפפ
חחחח איזה גירסא חמודה |
|
|
| NyKoN |
וואי זה קטלני
אני רואה את
johan gielen- live @ trance energy 2001 |
|
|
| Narcotic Mind |
אוף זה עושה לי כל שניה\
buffering
מה אני יכול לעשות לגבי זה ?? |
|
|
| BlueHawk |
| גם לי זה עושה מדי פעם בופר כזה מעצבן :\ |
|
|
| KrazyDJs |
איזה מגניבבבבבבבבבבבב
:D
יאללה
עכשיו מצאתי מה לעשות כשמשעמם !
ד"א
למישהו יש מושג, איפה אפשר למצוא עוד תחנות כאלו ?
:rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| מישהו יודע איך מורידים איכות? כי אני גם לא רואה כלום וגם זה כל שניה בבאפר... |
|
|
| DjChook |
אצלי זה עשה באפר פעם בדקה או פעם בשתיים
אבל לדעתי זה יותר בעיה בסרבר שלהם
ואני חושב שהאיכות שהם משדרים זה האיכות, ולשנות את זה כאן לא יעזור |
|
|
|
|