return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Grattis SWE_TRANCE
View this Thread in Original format
reveal
trist att få födelsedagsgratulationer i tråden "hur moget e detta?" ;) så här kommer en bättre, med trevligare ikon till :p


grattis!!!
XLA
Hahaha :)

Grattis igen SWE_TRANCE ^^
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
trist att få födelsedagsgratulationer i tråden "hur moget e detta?" ;) så här kommer en bättre, med trevligare ikon till :p


grattis!!!


Tackar Tackar.. :)
MEN så trevligt :D
Ni är allihopa bjudna på en grogg kl 19.00 i Borås :)

IKVÄLL BLIR DET PAAARTY!!:toothless
mindshooter
Grattis mannen :D


*spänner på sig blejdsen för att åka ner i slasket till borås och inkassera sin drink*
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
*spänner på sig blejdsen för att åka ner i slasket till borås och inkassera sin drink*



hehe coolt, jag hade just på mina för att känna läget ;) var sjukt sugen

mina fina hockeyblades :p
Aendy
Jag blejdade igår... inomhus... i Sportfabrikens lokaler :)
Dioxys
grattis grattis swe_trance!! :) hoppas du får en jävla rolig födelsedag! :D
zamson
Garrtis på re :D
x-dream
Happy happy....

Hoppas att du får en trevlig dag killen....
Vizay
GRATTIS swe_trance *drar på sig arktisutrustningen å börjar pulsa tilll borås* :p

Glorie
fint initiativ av reveal att skapa ny tråd till swe_trance....skam å vanära åt att bli gratulerad i den gamla blöta tråden som sagt :p hoho ;)

ok, ja kommer igen då ;)
Grattis SWE_trance på födelsedagen!


//spänny<- :p
lonne
*GRATTIS*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement