|
Grattis SWE_TRANCE
|
View this Thread in Original format
| reveal |
trist att få födelsedagsgratulationer i tråden "hur moget e detta?" ;) så här kommer en bättre, med trevligare ikon till :p
grattis!!! |
|
|
| XLA |
Hahaha :)
Grattis igen SWE_TRANCE ^^ |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
trist att få födelsedagsgratulationer i tråden "hur moget e detta?" ;) så här kommer en bättre, med trevligare ikon till :p
grattis!!! |
Tackar Tackar.. :)
MEN så trevligt :D
Ni är allihopa bjudna på en grogg kl 19.00 i Borås :)
IKVÄLL BLIR DET PAAARTY!!:toothless |
|
|
| mindshooter |
Grattis mannen :D
*spänner på sig blejdsen för att åka ner i slasket till borås och inkassera sin drink* |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
*spänner på sig blejdsen för att åka ner i slasket till borås och inkassera sin drink* |
hehe coolt, jag hade just på mina för att känna läget ;) var sjukt sugen
mina fina hockeyblades :p |
|
|
| Aendy |
| Jag blejdade igår... inomhus... i Sportfabrikens lokaler :) |
|
|
| Dioxys |
| grattis grattis swe_trance!! :) hoppas du får en jävla rolig födelsedag! :D |
|
|
| x-dream |
Happy happy....
Hoppas att du får en trevlig dag killen.... |
|
|
| Vizay |
| GRATTIS swe_trance *drar på sig arktisutrustningen å börjar pulsa tilll borås* :p |
|
|
| Glorie |
fint initiativ av reveal att skapa ny tråd till swe_trance....skam å vanära åt att bli gratulerad i den gamla blöta tråden som sagt :p hoho ;)
ok, ja kommer igen då ;)
Grattis SWE_trance på födelsedagen!

//spänny <- :p |
|
|
|
|