|
Napster alternatieven + Tip.
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Je moet de nieuwe van Fiocco (something) maar eens checken. Te vinden via www.audiogalaxy.com, trouwens een geweldige zoeksite, staat veel op. Weet iemand nog goede alternatieven voor napster? www.audioholic.net is ook wel te doen, maar voor de rest zijn er nog maar weinig bruikbare sites als vroeger mp3blast was.
Greetz Dj Relli.:D :D |
|
|
| raoel |
jij als nieuwkomer
Hier hebben we het al zo vaak over gehad en iedereen heeft een andere voorkeur van welk uitwissel proggie hij/zij wil gebruiken.
Eerst zat iedereen op napster en nu zit iedereen verdeeld over alle proggies, daardoor kun je bijna niks meer vinden.
Wel ben ik het met je eens dat we een goed alternatief voor napster moeten zoeken.
En in ieder geval allemaal naar dezelfe server (Imesh / winmx noemzemaarop) maakt niet uit welke maar dan kun je tenminste nog eens iets vinden.
Als we nu eens met alle TA's afspreken dat we naar 1 proggie gaan dan kunnen wij weer downen naar hartelust:D :p :D
Wie heeft er een voorstel
ik IMESH OF WINMX |
|
|
| Optimus Trance |
| ik gebruik nu zelf WinMX, maar ook alleen omdat ik Imesh (nog) niet heb geprobeerd:D |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik heb vandaag AudioGalaxy voor t 1st geprobeerd...is wel ok lijkt me :) |
|
|
| raoel |
AudioGalaxy ??????
Ik snap er geen kloot van
Maar als je het doorhebt schijnt het wel zo'n goed proggie te zijn. |
|
|
| Blik |
voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op
nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt |
|
|
| Henkie_henk |
Check anders ff de sticky thread van de chill out forum voor napster alternatives
en Audiogalaxy is idd wat kut om mee te beginnen maar als je t eenmaal snapt is het een goed progje! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op
nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt |
maarrrrr....met audiogalaxy heb je nooit transfer errors! ja ja! :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
maarrrrr....met audiogalaxy heb je nooit transfer errors! ja ja! :D |
daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator:D |
Hehehehe LOL :D
Blikkie voelt zich echt een god ;)
Gebruik zelf BTW Limewire/Kazaa/Audiogalaxy/WinMX/EDonkey2000 enz. :), meestal wel allemaal voor verschillende doeleinden hoor
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hehehehe LOL :D
Blikkie voelt zich echt een god ;)
|
hehe, ik kan deze post nu meteen veranderen:D maar dat doe ik niet;) |
|
|
| Dj Lex |
| Nou ik moet zeggen dat ik Imesh heel slecht vind. En Limewire is wel goed. Andere moet ik nog proberen. Ik denk dat de volgende Audiogalaxy wordt |
|
|
|
|