return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Napster alternatieven + Tip.
View this Thread in Original format
rellivisit
Je moet de nieuwe van Fiocco (something) maar eens checken. Te vinden via www.audiogalaxy.com, trouwens een geweldige zoeksite, staat veel op. Weet iemand nog goede alternatieven voor napster? www.audioholic.net is ook wel te doen, maar voor de rest zijn er nog maar weinig bruikbare sites als vroeger mp3blast was.

Greetz Dj Relli.:D :D
raoel
jij als nieuwkomer

Hier hebben we het al zo vaak over gehad en iedereen heeft een andere voorkeur van welk uitwissel proggie hij/zij wil gebruiken.

Eerst zat iedereen op napster en nu zit iedereen verdeeld over alle proggies, daardoor kun je bijna niks meer vinden.

Wel ben ik het met je eens dat we een goed alternatief voor napster moeten zoeken.
En in ieder geval allemaal naar dezelfe server (Imesh / winmx noemzemaarop) maakt niet uit welke maar dan kun je tenminste nog eens iets vinden.

Als we nu eens met alle TA's afspreken dat we naar 1 proggie gaan dan kunnen wij weer downen naar hartelust:D :p :D

Wie heeft er een voorstel

ik IMESH OF WINMX
Optimus Trance
ik gebruik nu zelf WinMX, maar ook alleen omdat ik Imesh (nog) niet heb geprobeerd:D
-=WVG=-
Ik heb vandaag AudioGalaxy voor t 1st geprobeerd...is wel ok lijkt me :)
raoel
AudioGalaxy ??????

Ik snap er geen kloot van

Maar als je het doorhebt schijnt het wel zo'n goed proggie te zijn.
Blik
voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op

nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt
Henkie_henk
Check anders ff de sticky thread van de chill out forum voor napster alternatives


en Audiogalaxy is idd wat kut om mee te beginnen maar als je t eenmaal snapt is het een goed progje!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik
voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op

nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt


maarrrrr....met audiogalaxy heb je nooit transfer errors! ja ja! :D
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk


maarrrrr....met audiogalaxy heb je nooit transfer errors! ja ja! :D


daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator:D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik


daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator:D



Hehehehe LOL :D
Blikkie voelt zich echt een god ;)

Gebruik zelf BTW Limewire/Kazaa/Audiogalaxy/WinMX/EDonkey2000 enz. :), meestal wel allemaal voor verschillende doeleinden hoor


Greetz,
Glaniskanis

Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis



Hehehehe LOL :D
Blikkie voelt zich echt een god ;)



hehe, ik kan deze post nu meteen veranderen:D maar dat doe ik niet;)
Dj Lex
Nou ik moet zeggen dat ik Imesh heel slecht vind. En Limewire is wel goed. Andere moet ik nog proberen. Ik denk dat de volgende Audiogalaxy wordt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement