|
Johan Gielen, goed??, populair?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
heb hem net gedownload van RMF, laat later wel weten wat ik ervan vind, luister hem nog wel een keertje |
ik heb hem ook net gedownd bij RMF, staan wel goeie nummers op, helaas zijn er ook een paar nummers die de CD verneuken zoals Gomorra, Santos en photon project, die nummers zijn dus niks aan.
vind de remix van beauty of Silence wel vet, volgens mij is het 'the sound of goodbye 2" ipv nummer 1, maar dat weet ik niet zeker, op zich wel lekker CD'tje, jammer van de kutnummers die ertussen staan en dat het ook al best oud is |
|
|
| Bangitubastard |
| M14 Mauro Picotto unbelievable, if any of you get the chance to see him make sure you do! I promise you will no tbe dissappointed! Hello to all you Dutch people go on DANCEVALLEY '01.orange |
|
|
| Bangitubastard |
| MAURO PICOTTO YOU WONT GET MUCH BETTER UP BANGING,UPLIFTING TRANCE. MAKE SURE AND GO TO SEE HIM IF YOU GET THE CHANCE.HE WILL NOT DISAPPOINT.SO IS EVERYONE HERE HEADING TO DANCEVALLEY THIS YEAR? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bangitubastard
MAURO PICOTTO YOU WONT GET MUCH BETTER UP BANGING,UPLIFTING TRANCE. MAKE SURE AND GO TO SEE HIM IF YOU GET THE CHANCE.HE WILL NOT DISAPPOINT.SO IS EVERYONE HERE HEADING TO DANCEVALLEY THIS YEAR? |
Ofcourse!! :D:D:D
Saturday Mauro @ Qlimax :D:D:D:D:D |
|
|
| Mysteric |
Maar om ff op Gielen terug te komen....Gielen heeft te weinig lef.
Ik heb hem een paar keer horen draaien en hij draait allemaal nummers die al bekend zijn, waarvan hij weet dat ze aan slaan. Zodat hij niet op z'n bek kan gaan.
Draaien kan 'ie wel, dat wil ik best geloven. Maar ja...die muziekkeuze... :(
greetz |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Blik
bij economie geleerd ofzo....:D
owja, hier is de tracklist (weetniet of die al gepost is maja)
o1. Coast 2 Coast feat Discovery - Home
o2. Ralphie B. - Massive
o3. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye
o4. Mo'Hawk - Source Of Contention
o5. Photon Project - The Inside
o6. Sound De-Zign - Happiness (Coast 2 Coast Remix)
o7. Hi-Gate - Gonna Work It Out
o8. Nino Lopez Project - Experience
o9. Ultra - Free
1o. Gomorra - Me Siento Genial (Mucho Mezclado Remix)
11. Dunonde - Never Look Back
12. Svenson & Gielen - Beauty Of Silence (Hardbeat Remake 2001)
13. Citizen Caned - The Journey 14. Cosmic Gate - Melt Into The Ocean
15. Santos - 3, 2, 1, Fire |
dit is nou ook niet meteen een platenkeuze die ik bij tom denk maar ok
later
michiel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by michiel
dit is nou ook niet meteen een platenkeuze die ik bij tom denk maar ok
later
michiel |
ehh, was de tracklist van Johan Gielen, dat je het ff weet |
|
|
| moogwai |
Ik heb Recorded ook en ik vind het best een leuk cd-tje :) ... Recorded begint meteen super met Coast To Coast - Home (ja.. ik heb ook ISOS2.. maar ik vind Home nog steeds fantastisch).. nummer twee is ook vet en dan komt het beste nummer van Recorded.. de superplaat The Sound Of Goodbye (Armin van Buuren Rising Star Mix om precies the zin). Die Mo'hawk tune is ook wel aardig en de nieuwe PP klinkt zoals vertrouwd weer erg goed. Track 6 vind ik ook zeer vet en de nieuwe Hi-Gate is heeft weer zo'n lekker vaag melodietje netzoals Caned And Unable. Nr 8 en 9 vind ik wat mindere nummers en Me Siento Genial vind ik maar niks. Never Look Back is weer super en die had ik nog niet op cd. De Hardbeat Remake 2001 van the Beauty Of Silence vind ik tegenvallen.. vooral dat publiek op de achtergrond is maar niks. The Journey is goed en Cosmic Gate had er wat mij betreft niet op mogen staan (ik vind Melt To The Ocean zeer goed, maar ik heb 'm nu al TE vaak gehoord) ook qua style past deze plaat er niet echt in. En het laatste nummer vind ik de slechtste plaat die erop staat :)
Maar eigenlijk vind ik het wel wat magertjes voor 1 enkel cd en het is zeker niet zoals ITWT4 een klassieker.. Maar het is goed dat er eindelijk weer eens een cd van Gielen is. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb Recorded ook en ik vind het best een leuk cd-tje :) ... Recorded begint meteen super met Coast To Coast - Home (ja.. ik heb ook ISOS2.. maar ik vind Home nog steeds fantastisch).. nummer twee is ook vet en dan komt het beste nummer van Recorded.. de superplaat The Sound Of Goodbye (Armin van Buuren Rising Star Mix om precies the zin). Die Mo'hawk tune is ook wel aardig en de nieuwe PP klinkt zoals vertrouwd weer erg goed. Track 6 vind ik ook zeer vet en de nieuwe Hi-Gate is heeft weer zo'n lekker vaag melodietje netzoals Caned And Unable. Nr 8 en 9 vind ik wat mindere nummers en Me Siento Genial vind ik maar niks. Never Look Back is weer super en die had ik nog niet op cd. De Hardbeat Remake 2001 van the Beauty Of Silence vind ik tegenvallen.. vooral dat publiek op de achtergrond is maar niks. The Journey is goed en Cosmic Gate had er wat mij betreft niet op mogen staan (ik vind Melt To The Ocean zeer goed, maar ik heb 'm nu al TE vaak gehoord) ook qua style past deze plaat er niet echt in. En het laatste nummer vind ik de slechtste plaat die erop staat :)
Maar eigenlijk vind ik het wel wat magertjes voor 1 enkel cd en het is zeker niet zoals ITWT4 een klassieker.. Maar het is goed dat er eindelijk weer eens een cd van Gielen is. |
Weinig aan te voegen, vond het hem niet waard om te kopen maar verder is ie aardig. Maarja Timo Maas of Johan Gielen: keuze was niet echt moeilijk. :) |
|
|
| Akira |
ik vind gielen zeker wel relaxt draaien hoor,ik heb hem nu een flink aantal keer gezien en vond het vaak goed.ik vind hem dus echt niet slecht en is al helemaal niet te vergelijken met jean.Jean heb ik ook een flink aantal keer gezien en elke keer verklootte hij het...dat heb ik johan nog niet zien doen.
Maar ja johan draait inderdaad wel veel bekende nummers maar ja soms is dat ook wel leuk om op te geen stampen hhehe :D:D
Ja over de cd ik heb hem zelf nog niet gehoord maar als ik de tracklist zo zie staan er een hoop topplaatjes op |
|
|
| magrec |
| Hmm ik heb hem toen gehoord op trance energy in Eindhoven zijn eerste echte grote feest denk ik. Dat was opzich een goede set. Maar sindsdien is het alleen maar slechter geworden. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm ik heb hem toen gehoord op trance energy in Eindhoven zijn eerste echte grote feest denk ik. Dat was opzich een goede set. Maar sindsdien is het alleen maar slechter geworden. |
he !! dat komt me bekend voor !!! dat is ook zo met TIESTO !!
geen enkele liveset haalt het meer bij sensation en energy 2000 ....allemaal een beetje matig nu .... |
|
|
|
|