|
Armin Van Buuren 11.4.03 - ביטול? או דחיה בכמה שעות..
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אוקי אז כמו הרבה מכם.. אני יושב בחדר.. מחכה לסט של ארמין.. שעה 12... פתאום מתקשר מאילת אחד האנשים ומודיע לאחד מהצאט שהכל נדחה בשעה.. סבבה... שעה...
עכשיו 1.. ארמין? לא פה...
עוד דחיה בשעה, או ביטול?
בקרוב נדע
Edit:
אממ ממש הרגע התקשרו להודיע שהסט נדחה בעוד שעה..
למה נראה לי שהוא לא הולך להיות היום.. |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by Shahar
אוקי אז כמו הרבה מכם.. אני יושב בחדר.. מחכה לסט של ארמין.. שעה 12... פתאום מתקשר מאילת אחד האנשים ומודיע לאחד מהצאט שהכל נדחה בשעה.. סבבה... שעה...
עכשיו 1.. ארמין? לא פה...
עוד דחיה בשעה, או ביטול?
בקרוב נדע
Edit:
אממ ממש הרגע התקשרו להודיע שהסט נדחה בעוד שעה..
למה נראה לי שהוא לא הולך להיות היום.. |
נקווה רק לטוב
דחיה ביותר משעה??
אמרין כבר אמור היה לנגן שעתיים ורבע
:nervous: |
|
|
| sputnik_IL |
לא יודע מה איתם
אבל אני קורא בפורומים אחרים
שם מדברים כבר על ביטול של הופעה
האם אנחנו רואים את פאשלת ראנק 1 חוזרת
ובגדול??:whip: |
|
|
| Shahar |
לאלא
לא בוטל
ארמין התחיל לנגן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
לאלא
לא בוטל
ארמין התחיל לנגן |
אתה בטוח???
באיזה שעה הוא התחיל? |
|
|
| NyKoN |
ארמין ניגן מ11 כבר
אף אחד לא העביר את זה בשידור |
|
|
| warpedd_ |
וואלה..
איזה אכזבה |
|
|
| Vortex_SA |
| מה אז לא שודר בשום מקום?!? איזה ביעוס!!! |
|
|
| ADiSH |
גם לא יהיה משודר..
(לפחות לא בבסיקביטס) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
נו אז מה היה ?! |
שמעתי שארמין הביא אותה בלארגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג'ים!!!!
אבל ממש
8 שעות של לארג'
אבל אף אחד לא פאקינג שידר או הקליט
אז נדפקנו
רק מי שהיה שם נהנה (רועי המניאק) |
|
|
|
|