return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Armin Van Buuren 11.4.03 - ביטול? או דחיה בכמה שעות..
View this Thread in Original format
Shahar
אוקי אז כמו הרבה מכם.. אני יושב בחדר.. מחכה לסט של ארמין.. שעה 12... פתאום מתקשר מאילת אחד האנשים ומודיע לאחד מהצאט שהכל נדחה בשעה.. סבבה... שעה...
עכשיו 1.. ארמין? לא פה...
עוד דחיה בשעה, או ביטול?

בקרוב נדע

Edit:
אממ ממש הרגע התקשרו להודיע שהסט נדחה בעוד שעה..

למה נראה לי שהוא לא הולך להיות היום..
sputnik_IL
quote:
Originally posted by Shahar
אוקי אז כמו הרבה מכם.. אני יושב בחדר.. מחכה לסט של ארמין.. שעה 12... פתאום מתקשר מאילת אחד האנשים ומודיע לאחד מהצאט שהכל נדחה בשעה.. סבבה... שעה...
עכשיו 1.. ארמין? לא פה...
עוד דחיה בשעה, או ביטול?

בקרוב נדע

Edit:
אממ ממש הרגע התקשרו להודיע שהסט נדחה בעוד שעה..

למה נראה לי שהוא לא הולך להיות היום..


נקווה רק לטוב
דחיה ביותר משעה??

אמרין כבר אמור היה לנגן שעתיים ורבע

:nervous:
warpedd_
מי התקשר בדיוק?
sputnik_IL
לא יודע מה איתם
אבל אני קורא בפורומים אחרים
שם מדברים כבר על ביטול של הופעה

האם אנחנו רואים את פאשלת ראנק 1 חוזרת
ובגדול??:whip:
Shahar
לאלא
לא בוטל
ארמין התחיל לנגן
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
לאלא
לא בוטל
ארמין התחיל לנגן


אתה בטוח???
באיזה שעה הוא התחיל?
NyKoN
ארמין ניגן מ11 כבר
אף אחד לא העביר את זה בשידור
warpedd_
וואלה..

איזה אכזבה
Vortex_SA
מה אז לא שודר בשום מקום?!? איזה ביעוס!!!
ADiSH
גם לא יהיה משודר..
(לפחות לא בבסיקביטס)

DjChook
נו אז מה היה ?!
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
נו אז מה היה ?!


שמעתי שארמין הביא אותה בלארגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג'ים!!!!
אבל ממש
8 שעות של לארג'

אבל אף אחד לא פאקינג שידר או הקליט
אז נדפקנו
רק מי שהיה שם נהנה (רועי המניאק)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement