|
Wat vinden wij van ambient?
|
View this Thread in Original format
| tango |
He mensen,
Ik weet dat deze thread al is een keer in de music discussion heeft gestaan, maar nu wil ik het effe weten van de dutch people?
Want vinden jullie ervan?
Ik vind het persoonlijk heerlijke muziek om effe lekker te chillen op het balkon in salou of lekker een pilsje drinken in de tuin met ambient op, gewoon heerlijk.
Je moet het natuurlijk niet buiten de chill-out room horen op een feest, maar je kunt er echt heerlijk op chillen.
Een van de beste ambient nummers vind ik de michael woods remix van Energy52 - cafe del mar.
En met de dood van napster is ambient erg moeilijk te krijgen. Heeft er iemand nog misschien wat lekkere ambient muziek?
grtz.
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
| ambient??? mwahhhh..misschien als ik 80 ben ofzo...:D:D:D |
|
|
| tango |
Hehe, dat dacht ik in het begin ook, totdat een vriend van me dat soort muziek opzette, en vond het meteen zwaar relaxed.
grtz,
TNG |
|
|
| Glaniskanis |
Ja vind ambient ook wel ok (als het is wat ik denk dat het is)
Ik denk namelijk dat Tastexperience - Tantrix een ambient track is en dat vind ik een gruwelijk nummer. :cool:
Maar als het geen ambient is dan vind ik het dus niet mooi (tot ik een ambient track heb gehoord)
Ingewikkeld he :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Robvef |
| Ambient is wel relaxed als je een beetje wilt ontspannen of als je supervaag bent. Lekker chillen met een pilsje erbij of vage gedachten krijg als je je ogen dicht doet. Heerlijk ;) |
|
|
| Bellie |
Vet gare tripmuziek!!!
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| ik vind het geen ene aan |
|
|
|
|