return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
וואו וואו דרבי...
View this Thread in Original format
NyKoN
אללה
דרבי ת"א שלישי העונה
והוא הכי חשוב

ניסיתי להשיג כרטיס בכל שופר סל אפשרי אבל הכל נגמר
מי נוסע?
TTman
אחי אני גם ניסיתי להשיג...
אמרו שיום חמישי תהיה מכירה במגרש אימונים
נסעתי לשם...
ואתה לא מאמין מה שהלך שם
היה רק 400 כרטיסים, ובאו איזה "מיליון" אנשים
אנשים הלכו מכות בשביל כרטיס...
אז אמרתי לעצמי, כוס אמא של הפועל ושל תאומים השמן הזה, ונסעתי הביתה.

נקווה לטוב אחי...נראה מהבית...
מה שבטוח שלא תהיה כזאת אוירה כמו שהיתה בדרבי הקודם שהיה בר"ג.
איזו אוירה היתה...

יאללה שננצח, בעזרת השם
DjChook
אורן השיג :)

נקווה שהוא נהנה למרות התיקו
NyKoN
כוס עמאק איזה אכזבה
תאמת הגיע לנו יותר! השופט המניאק הזה.. לא שרק עבירה אחת בשביל דגו וזה לא בסדר

אז מה אם הוא נופל הרבה?! תשרוק לפחות חצי יא מניאק!
Hell_Copter
שם עליכם אלף זין!!
העיקר בני יהודה ניצחה!!
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שם עליכם אלף זין!!
העיקר בני יהודה ניצחה!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשחק של המחזור!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשחק של המחזור!!!!!


לא, עדיף משחק מסריח של שתי קבוצות עם אוהדים נאצים שהורסים מכוניות ומרססים כתובות נאצה נגד כולם שגם נגמר בלי שערים... :rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא, עדיף משחק מסריח של שתי קבוצות עם אוהדים נאצים שהורסים מכוניות ומרססים כתובות נאצה נגד כולם שגם נגמר בלי שערים... :rolleyes:


ראסמי רועי צודק

חרא של אוהדים, הורסים את כל הכיף

בגלל זה גם מכבי חיפה מקום ראשון עכשיו, אבל לא נזכיר את זה יותר מדי [ ראשון, מעל מכבי ת"א והפועל ת"א ]
:D
MoSH_MaN
חחחחח מה אתה מדבר תסתכל על האוהדים שלכם רועי
למרות שבאמת הקבוצה הזאת ששרפה את המכוניות וכל זה
ממש לא בסדר

וזיינו מלללללללללללללללא ילדים שהדליקו אבוקות
NyKoN
כן
בני זונות השוטרים האלה
אני זוכר מהדרבי הקודם איך הם זיינו אותנו מכות עם הסוסים שלהם בכניסה לשער

אתם יודעים מה
כולכם על הזין של מכבי! אין לאף קבוצה בארץ אוהדים כמו של מכבי! בחיים לא תראו קבוצה כמו מכבי חיפה או הפועל ת"א מביאה 40 אלף אוהדים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח מה אתה מדבר תסתכל על האוהדים שלכם רועי


האוהדים שלנו לא מרססים כתובות נאצה!!!
ואני לא ישכח שהאוהדים הבני זונות של מכבי ריססו נגד ניקלואי קודריצקי כתובות
צריך לסקול באבנים אנשים כאלה!!! אין להם בושה!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
האוהדים שלנו לא מרססים כתובות נאצה!!!
ואני לא ישכח שהאוהדים הבני זונות של מכבי ריססו נגד ניקלואי קודריצקי כתובות
צריך לסקול באבנים אנשים כאלה!!! אין להם בושה!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


לא הבנתי עדיין את מי אתה אוהד בכלל

בכל מקרה האוהדים שעשו מה שעשו זה באמת ביזיון והם לא שייכים לחוג האוהדים של מכבי ת"א כי מה שהם עשו זה משהו שאסור שיעשה ושתדע שכל חוג האוהדים לאורכו ולרוחבו מגנה כאלה פעילויות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement