return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Toch ff klein Qlimax threadje :D (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Btw Proxi, was jij er nou ook? :D
@ddicted
quote:
Originally posted by SnuggLe

Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'. Heb um behoorlijk geknepen....... Gelukkig issie eruit gehaald (niet vriendelijk) en issie wel plat afgevoerd. Maar hij is niet gesprongen gelukkig. Geen leuk einde :S

Ik vond het wel een geslaagd feestje :crazy: Maar van die gast die naar beneden wou springen heb ik niks meegekregen, gelukkig geen ernstige ongelukken gebeurd.
snitz
quote:

Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'.

die jonge was gewoon aan zijn qlimax gekomen :nervous:
eieregooie

Leuke pakkies jonges :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
*knip*

Leuke pakkies jonges :p

He gek, moet je wel de goede pix posten :) Niet de meest foute!
En btw die hadden zij aan omdat ze aan het werk waren (ik btw ook).

Ik kijk hier ook wel eh...'bedretten' (achterhoeks voor bescheten oftewel 'STUPID'). Beetje warm enzo :S Hard gewerkt.

Tsja, niet met de string, maar wel deze :p
Ow ja, en deze is NIET gefotosoept :)
SnuggLe
Ard und jorn - 16
Dat nr hoorde ik een paar keer voorbij komen.
Wel lekker nr :)

1 van de 2 oude gabberplaten die ik heb werd ook nog gedraaid: Razzle Dazzle - Rattlebrain :D
Biohazard

:whip:
Miss Proximus
JAAAAAAAAAAAAAA ik was er ook :D

Jammer dat ik je niet gezien heb Bram! :nervous:

Maar ik heb echt in tijden zo'n gezellige top avond gehad, mede dankzij alle lieve TAs die er waren - die ik wél gesproken heb :p Toppertjes allemaal (duh)

Veel andere bekenden gezien (ja hèhè het is in mijn provincie :p) en veel staan beuKen, vond t echt retegaaf :D Heb weer 6 uur in bed liggen woelen en vond t toen wel weer genoeg geweest, ben nu aan t werk en begin nu eindelijk moe te worden :D

Ik heb geen pikllen gehad maar wil toch zeggen...tranceaddicts ik hou van jullie hahahaha :p
SnuggLe
Die bovenste foto daar stond ik 2 meter vandaan. In die hoogwerker das Danny van Qdance, wel de held van de avond samen met die security vent.

quote:
Originally posted by Miss Proximus
JAAAAAAAAAAAAAA ik was er ook :D

Jammer dat ik je niet gezien heb Bram! :nervous:

Maar ik heb echt in tijden zo'n gezellige top avond gehad, mede dankzij alle lieve TAs die er waren - die ik wél gesproken heb :p Toppertjes allemaal (duh)

Huh, ik ben ook nog best een tijdje bij de Ta-ers geweest, maar heb niets gehoord dat jij er ook in de buurt was :S Vaag!
Flipper01
Het was echt weer een gaaf feest!!! Leuk om de TA's weer eens te ontmoeten, vooral Proxi! :D

Snuggle, je foto's zijn echt heel mooi geworden!

Blik
quote:

Ik kijk hier ook wel eh...'bedretten' (achterhoeks voor bescheten oftewel 'STUPID'). Beetje warm enzo :S Hard gewerkt.

die gast die helemaal links staat zit volgens mij bij mij op school...

wel kewle foto's weer

(en wat zijn dat in hemelsnaam voor pakjes....)
Remy D
Mijn broer had vrijkaarten toch zijn we niet gegaan. Ga de hele maand niet uit want heb ff rust nodig. Ga dus ook niet naar Tiesto donderdag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement