|
איזה כאב ראש- (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Rising
בתאכלס חברים שלך אמורים לכתוב עלייך ואם הם באמת חברים אז הם ידעו מה תאהבי וידעו לכתוב משהו יפה...
אם יוצא זוועה משנים .. אבל אם כבר מראש לא כותבים עלייך זה בעעעססססה! |
לרוב זאת קבוצה של כמה אנשים שכותבים על כל הכיתה או זוגות שכותבים אחד על השני
ככה לפחות בבית ספר המסריח שלי........
ומה שקרה ברוב המקרים זה שמראים לכל אחד מה כתבו עליו וכמובן שהוא לא יאהב משהו ויתחיל לשפץ ככה שבסוף יוצא שהוא כותב על עצמו....... |
|
|
| Vortex_SA |
| בחייכם, כאילו מישהו באמת קורא את החרא הזה, רק מסתכלים על התמונות להזכר באנשים... |
|
|
| DjChook |
דווקא אני ממש לא מסכים איתך
זה מצחיק נגיד עוד שלושים שנה להסתכל אחורה ולראות את התכונות המצחיקות שאפיינו אותו אז |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בחייכם, כאילו מישהו באמת קורא את החרא הזה, רק מסתכלים על התמונות להזכר באנשים... |
לא נכון
אתה כן תרצה לקרוא מה כתבו על מישהו שאתה מכיר..
דווקא אצלנו יצא מזה חמוד, ישבנו כמה חבר'ה מהכיתה וכתבנו..
ועל מי שלא היה לנו מה לכתוב, ביקשנו מהחברים שלו
היו כאלה שלא אהבו, אבל בסופו של דבר שכנענו אותם:D
מה זה חברים, חברים קרובים מכירים אותך אחרת, כל הקטע זה כתוב איך היית בבית ספר,בהפסקות, שיעורים, טיולים.. וכל מיני שטויות שקשורות לזה... |
|
|
| Sniper |
| quote: | | Originally posted by Tarantula מה זה חברים, חברים קרובים מכירים אותך אחרת, כל הקטע זה כתוב איך היית בבית ספר,בהפסקות, שיעורים, טיולים.. וכל מיני שטויות שקשורות לזה... |
עם זה אני מסכים |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לרוב זאת קבוצה של כמה אנשים שכותבים על כל הכיתה או זוגות שכותבים אחד על השני
|
וואלה?
:) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Rising
וואלה?
:) |
וואלה!!!!!!
יצא לנו סתם ספר מחזור חרא
כניראה שזה לא ככה בכל התיכונים.............. |
|
|
| DjChook |
אצלנו כל כיתה עשתה משהו
כאילו רוב הכיתות עשו את המסורתי עם החרוזים
אבל היו שעשו
"חמש דברים שלא ידעתם על.."
או ניתוח פסיכולוגי (מחוננים |
|
|
| Hell_Copter |
לא היה לי זין להתעסק בספר מחזור
נברר מה נסגר עם מה שכתבו עליי בקרוב...
מקווה שזה משהו נורמלי...
ותאמינו לי שקוראים את מה שכתבו עליך... יענו אנשים שאתה אומר להם סתםשלום ולא מסתובב איתם אתה בליינד תקרא מה כתבו עליהם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ותאמינו לי שקוראים את מה שכתבו עליך... יענו אנשים שאתה אומר להם סתםשלום ולא מסתובב איתם אתה בליינד תקרא מה כתבו עליהם |
יש משו בדבריך כאילו דוגרי כל אחד מאיתנו ישב איזה פעם 1 בחוסרמעש ויתחיל ליקרוא על סתם אנשים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
יש משו בדבריך כאילו דוגרי כל אחד מאיתנו ישב איזה פעם 1 בחוסרמעש ויתחיל ליקרוא על סתם אנשים |
איך אני איתך שאתה תקרא על כל השכבה שלך?
אני דיברתי על יענו ספר מחזור שאתה רואה של אנשים לא מהשכבה שלך...
כי נגיד יש לי פול חברים שסיימו שנה שעברה
אז שראיתי את הספר מחזור שלהם רק אנשים שאני מכיר קראתי... אפילו אם הם לא חברים שלי... יענו אני מכיר אותם מכל מיני מקומות |
|
|
|
|