return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
WILDLIFE is back! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
ben nog steeds aanwazig..euh aanwezig ja
Robert
ik kan naar alle waarschijnlijkheid met airwave mee, dus ik ga denk ik maar... :)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
Aanwezig zullen zijn met grote zekerheid dan wel:

- Chicane + vriendin hopelijk als ze mee wilt :)
- DJ_Massive 'Boktor United .o/'
- SPU (van GMDB)
- Thommie hopelijk (ook van GMDB)
- Elger, broer van Thommie (ook GMDB'er)

fix mij mn kaartje! :D
Chicane
na wat rondvragen wordt dus de opkomst:
- Chicane (excl vriendin, die moet werken)
- SPU
- Yarnie & Pivot

:D

Cu all vrijdag
ahp2002
ik ben dr ook!!!

fotootjes maken!! iemand die erop wil? is er een soort van meeting ofzo? :D
Chicane
Leuk altijd voor het thuisblijf volk die foto's, schiet maar vol die smartmedia kaart ;)

Is beetje mini-meeting, maar wel geinig, RV weer eens checken enzo. En misschien kom ik je tegen Afterhour, dus tot dan :)
Robert
ik ben er ook.
ahp2002
quote:
Originally posted by Chicane
Leuk altijd voor het thuisblijf volk die foto's, schiet maar vol die smartmedia kaart ;)

Is beetje mini-meeting, maar wel geinig, RV weer eens checken enzo. En misschien kom ik je tegen Afterhour, dus tot dan :)

uhuhuhuh... ik heb echt geen idee hoe iedereen eruit ziet :toothless , alleen RV ken ik wel. naja, we zien :cool:

grtz, tim
DjRV
jaaaaaaaaa tis bijna zo ver

net confirmination gekregen voor de lijst,dus word knalluh vanavond!

der is maybe een kleine pre party @ my house..more info 2 come..:D
Chicane
Kort maar krachtig:

Ik had meer verwacht van een Wildlife feest. We waren om half 12 ongeveer binnen (begon om 10 uur). Ton TB lekker aan het draaien voor een stuk of 20 mensen, die ook nog eens totaal geen initiatief namen om te dansen. Laatste 30 minuten van zijn set waren echt rete strak, maar nogsteeds maar iets van 50 man in die toko, begon pas langzaam naar binnen te komen.
Toen the moment we all been waiting for: Airwave, Laurent Verronez. Wat een figuur zeg, nog net geen midget, maar scheelt niet veel. Samen met vriendin (?) en een of andere tepelknijper om zijn tepels hard te houden tijdens de set. Hij begon erg goed, niet heel rustig, maar prog/trance dingetjes, supergeile bongo platen. En de zaal werd al iets voller, denk wel stuk of 100 man ofzo. Maar nogsteeds niet echt beweging op de vloer. Kwamen ook al wat pretty dames naar binnen, dus beweging kwam al snel op gang. Eerst keek Laurent alsof dit z'n laatste gig was in Nederland omdat niemand moeite nam te dansen, maar al gauw toen de Bonzai.. eh, Banshee platen op de tafels lagen kwam iedereen los. Zijn grijns werd alsmaar groter en groter en op een gegeven moment moest die zelfs chirurgisch verwijderd worden. De muziek werd heftiger, feller en harder. Wat een mooie set om naar te luisteren en wat kan die kerel mixen zeg, niet normaal meer, daar kan menig top DJ uit Nederland nog een puntje aan aflikken.
Toen kwam de eeuwig smilende Cor Fijneman ook nog eens even zijn kunstjes vertonen. Het gekke was, het feest duurde tot een uur of 4 en pas rond een uur of 1 werd het druk en stond zelfs een lange rij voor de deur, wazig dat mensen 13,50 neerleggen voor 3 uur muziek, maar goed, meer daarover later. Cor draaide lekker zijn ding, niet echt beuQend maar dat had ook niet gehoeven IMHO. Gewoon lekkere trance met een dikke harde beat, nummers als Tears From The Moon, Venus (Ment To Be Your Lover) en dat soort geteisem passeerde de revue. Mooi, leuk naar te luisteren, geen kritiek, maar gewoon meer van het zelfde allemaal. 4 Uur was het zaakje afgelopen, Cor gaf nog een laatste slotstuk door een allejezus fokking harde kutplaat erop te knallen, iets van een BK remix had ik vernomen?
Overall, leuk maar is dit nou Wildlife? Erg matig.

Publiek: Yuppen, guppen en streepjesblousse
Plee's: niet gezien
Entree: Meteen doorlopen zonder fouillering of kaartcontrole leek wel
Prijs: Goedkoop, maar verhoudingsgewijs gezien is prijs/kwaliteit bagger
Muziek: 2 zalen, 1 zaal met Funkerman en Debra die slaap liedjes erop legde, maar god ow god wat is die Debra rete geil, alleen daarom al zou je daar op de dansvloer blijven. Accoustiek is alles behalve optimaal, maar kan ook niet anders in zo'n kleine kutruimte. Wat er gedraait werd was zeer goed te pruimen, maar zoals hierboven eerder al vermeld een keer, meer alles van het zelfde, alhoewel ik van Airwave en Ton TB erg weinig platen herkende.
Consumpties: 10,30 voor 2 bier en een red-bull kon ik me herinneren, geen muntjes dus weet niet hoe duur, gaf gewoon geld en verder: BEK SLET.

Dat was het, ben beetje teleurgesteld maar goed, until next time...

Heb het erg naar me zin gehad met de Yarnie gebroeders, RV, APH en SPU, jongens: top-avond!

Gegroet!

Bouma-Bros
Jammer dat het geen succes was.... Was er al een beetje bang voor in die klote locatie.
Daarnaast zullen na het geweldige Tiesto In Concert voorlopig veel feestjes tegen gaan vallen denk ik.... ;)
Yarnie
Ja zoals chicane al zei had ik er ook wel meer van verwacht....beetje jammer dat het zo rustig was. Voor de rest vond ik het wel een geinig feest. Die laatste plaat die cor fijneman draaide was d8 ik Ricky Fobis - No Regular
En trouwens chicane er waren wel wc's :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement