|
rave-o-lution (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
18+
מעניין:rolleyes: :rolleyes:
למרות שזה ממש יקר
ואין לי עם מי ללכת |
|
|
| Sniper |
אוקי.... אני יבדוק תעניין עם חברים שלי
יש מצב שנלך |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אוקיי הרגע דיברתי איתם בטלפון
ככה כרטיס זה 150 שקל
כניסה זה מגיל 18 פלוס למרות שרשום בפרסום 20
אז למי שיש 18 יש לו מזל
לעומת זאת הם מאוד קפדנים ומי שמתחת ל-18 לא ייכנס
אז אלעד אם יש לך 18 תיכול להכנס |
150 שקל?
מי אמר לך את זה? איך קוראים לו?
אני בדיבור עם חלק מהמארגנים של כל זה והם אמרו לי 100 שקל כניסה
ו20+ לא 18 |
|
|
| Scorchio |
| התקשרתי למספר שרשום באתר שלהם וענתה לי בחורה ואמרה לי שכרטיס עולה 150 שקל וכניסה היא לבני 18 ומעלה... |
|
|
| Gil Shwarts |
זה הדבר שאני הכי שונא בהפקות כאלה
אתה לא סגור על שום דבר עד שאתה מגיע לקופות!!
אוףףף
זהו אני לא הולך! |
|
|
| Scorchio |
ברור שהמארגנים ייתנו לך מחיר נמוך יותר כי הם רוצים שתבוא ואז כשתהיה שם כבר ויגידו לך 150 אתה לא תחזור הביתה אז תגיד
יאללה עוד 50 שקל לא נורא
תמבין... |
|
|
| DjNumShum |
נראה לי אני יילך לקקה הזה
נשמע בן זונה |
|
|
| Flotser |
אוף חברים מעצבנים
תכננו בפסח לעשות איזה נסיעה ספונטנית לאילת - לא יצא
ואז התחלתי לשכנע אנשים ללכת לרייב - אז העלו את הבובמלה,אמרו נילך לשם
מהר השתכנעתי מהבומבומלה רציתי כבר לסוע יותר מכל החברים שלי והם יבשים ולא היה להם כוח ולא נסענו
ועכשיו חברים שלי (חלק גם קלאברים כאלה שתבינו)
שכנעתי אותם לבוא לרייב, גם התקשרתי שאלתי פרטים כדי להרגיע אותם
ועכשיו לא מתאים לכמה מהם 150 שקל אז גם לא ניסע
חרא.
פלוצר=ילד חסר חיים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
פלוצר=ילד חסר חיים |
same here....:( :( :(
אלונה רוצה רייב@!$$%#$ |
|
|
| Flotser |
hey ppl!
so, any of you went to the rave eventually??
Gil? Sagi?
damn i wanted to go there too...
hope you had gr8 time mates,
cheers,
Flotser |
|
|
| -CosmicFire- |
| חבל לי בגלל הגיל :{{{ |
|
|
|
|