return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
rave-o-lution (pg. 2)
View this Thread in Original format
warpedd_
18+

מעניין:rolleyes: :rolleyes:

למרות שזה ממש יקר
ואין לי עם מי ללכת
Sniper
אוקי.... אני יבדוק תעניין עם חברים שלי
יש מצב שנלך
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
אוקיי הרגע דיברתי איתם בטלפון
ככה כרטיס זה 150 שקל
כניסה זה מגיל 18 פלוס למרות שרשום בפרסום 20
אז למי שיש 18 יש לו מזל
לעומת זאת הם מאוד קפדנים ומי שמתחת ל-18 לא ייכנס
אז אלעד אם יש לך 18 תיכול להכנס


150 שקל?
מי אמר לך את זה? איך קוראים לו?

אני בדיבור עם חלק מהמארגנים של כל זה והם אמרו לי 100 שקל כניסה
ו20+ לא 18
Scorchio
התקשרתי למספר שרשום באתר שלהם וענתה לי בחורה ואמרה לי שכרטיס עולה 150 שקל וכניסה היא לבני 18 ומעלה...
Gil Shwarts
זה הדבר שאני הכי שונא בהפקות כאלה
אתה לא סגור על שום דבר עד שאתה מגיע לקופות!!
אוףףף
זהו אני לא הולך!
Scorchio
ברור שהמארגנים ייתנו לך מחיר נמוך יותר כי הם רוצים שתבוא ואז כשתהיה שם כבר ויגידו לך 150 אתה לא תחזור הביתה אז תגיד
יאללה עוד 50 שקל לא נורא
תמבין...
DjNumShum
נראה לי אני יילך לקקה הזה
נשמע בן זונה
Flotser
אוף חברים מעצבנים

תכננו בפסח לעשות איזה נסיעה ספונטנית לאילת - לא יצא
ואז התחלתי לשכנע אנשים ללכת לרייב - אז העלו את הבובמלה,אמרו נילך לשם
מהר השתכנעתי מהבומבומלה רציתי כבר לסוע יותר מכל החברים שלי והם יבשים ולא היה להם כוח ולא נסענו
ועכשיו חברים שלי (חלק גם קלאברים כאלה שתבינו)
שכנעתי אותם לבוא לרייב, גם התקשרתי שאלתי פרטים כדי להרגיע אותם
ועכשיו לא מתאים לכמה מהם 150 שקל אז גם לא ניסע

חרא.
פלוצר=ילד חסר חיים
Tarantula
quote:
Originally posted by Flotser
פלוצר=ילד חסר חיים


same here....:( :( :(

אלונה רוצה רייב@!$$%#$
MoSH_MaN
ררררר לא משנה

Flotser
hey ppl!

so, any of you went to the rave eventually??
Gil? Sagi?

damn i wanted to go there too...
hope you had gr8 time mates,

cheers,
Flotser
-CosmicFire-
חבל לי בגלל הגיל :{{{
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement