return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Sensation in Korea?????!??!?!
View this Thread in Original format
snitz
ID&T plannen in Zuid-Korea krijgen vorm

“We hebben een datum”, zegt ID&T directeur Eric Keijer, niet geheel zonder trots. Op 21 juni is het Koreaanse Seoul de eerste buitenlandse stad die het compleet Nederlandse danceconcept Sensation zal ontvangen. Het initiatief hiervoor komt volgens Keijer bij de Koreanen vandaan. “Als je internationaal gaat rondkijken wat er op dit gebied zoal voorhanden is, dan kom je snel in Nederland terecht. Ben je eenmaal in Nederland dan kom je snel bij ons terecht.”

De bijdrage van ID&T aan de eerste Sensation in het buitenland komt in de vorm van decor, licht en muzikale invulling. “Natuurlijk gaan wij geen soundsystem invliegen als je dat lokaal prima kunt verkrijgen. Maar het wordt wel allemaal precies zo opgebouwd als wij in ons script hebben vastgelegd. Het draait om de vertaling van het concept.” In het olympische stadion is plek voor zo’n 15.000 bezoekers.

Nu ook in Korea...

Dat de kleur wit in Azië overigens de bijbetekenis van rouw heeft, ziet Keijer niet als een bezwaar: “We hebben in Nederland met Sensation Black ook geen klachten gehad.”

Wat wel een kink in de kabel kan brengen is de oorlog en de toenemende spanning tussen beide Korea’s. Het communistische Noorden wordt door Amerika tot de ‘As van het Kwaad’ gerekend. Noord-Korea voert regelmatig een kernproef uit om de internationale gemeenschap onder druk te zetten. Binnen het extreem gesloten land heerst grote hongersnood en Noord-Korea probeert met het dreigen met kernbommen geld los te peuteren. Het is het uitspelen van deze nucleaire troefkaart die de doorgang van Sensation in Seoul zou kunnen verhinderen. Keijer maakt zich er nauwelijks druk om. “Dan stellen we het gewoon een maandje of vijf uit.”


bron: ID&T/partyscene
SnuggLe
Wist je niet? Oud nieuws.
Op zich wel kicken initiatief!
snitz
jah ik lees het net denk zal het ff poste. Lijkt me ook wel een vet idee daarzo in korea
Chicane
http://www.tranceaddict.com/forums/...sensation+korea

Ik was je 2 maanden te snel af :D
Akira
het moet niet gekker worden hoor...
Creamfields23
Als je gaat vergeet niet je SARS mondkapje mee te nemen!!!!:clown:
arj1o1
quote:
Originally posted by Creamfields23
Als je gaat vergeet niet je SARS mondkapje mee te nemen!!!!:clown:


staat wel mooi bij je witte kleren
Duke2003
het is idd gewoon volgens de dresscode, zo'n kapje
jploveparade
Kijk naar The Prodigy of oude ravevideos van Mayday of Thunderdome: mondkapjes zijn het helemaal! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement