return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אחד מהמורים בבי"ס שלי נעדר (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
מחזיק אצבעות בשבילכם :( :(

לא מאחל לאף אחד את החוויה הזאת
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
ראסמיייי
טוב הודעה לאורן ולטליייי
זה רישמי ובטוח שזה הוא כי ידידה שלי התקשרה למכנחת שלההה ואמרה שהוא אכן נעלם ואישתו לא יודעת איפה הוא נימצא
בקיצררר סיפור מהפטרה והשמועות ניראה לי שאפשר להגיד שהם רישמיות
ככה שמעתי מפיי ידידה שלי שהוא רכז השיכבה שלהההה
וזה אכן נכון:



דדדדדדדדדייייייי
לא ידעתי! שהוא נעלם


חוץ מזה אלה שאני עובדת אצלם הם חברים של רפי דולב
והם דיברו עם הבן שלהם בזמן שעבדתי.....
itamarsan
טוב חבר'יה לאורן וטלי
אני חיייב להודיע את ההודעה המרההה
מצאו את הגופה שלוו בשטח מצרים שעל הגופה שלו סימני סקילהההה
בקיצרררר
סיפור מאפטרהה חבר'יה עצוב ביותרררררר
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
טוב חבר'יה לאורן וטלי
אני חיייב להודיע את ההודעה המרההה
מצאו את הגופה שלוו בשטח מצרים שעל הגופה שלו סימני סקילהההה
בקיצרררר


מתי שמעת את זה ואיפה?!?!?!
TinkerbeL
אוקיי דיברתי עכשיו עם אורן וזה בדיוק מה שאמרו לו בבוקר!

אבל שמענו מהבן שלו מדגישה הבן שלו בערב שעדיין אין חדש
מממממממ
למי להאמין לשמועות או לבן של רפי?

החלטה קשה.......
Rising
הבן של המורה לא מקבל את החדשות הרעות ישר...
תמיד לאנשים הקרובים נותנים להשאר בציפיה... ועדיף!!

אבל קצת נראה לי שאבוד :\\
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Rising
הבן של המורה לא מקבל את החדשות הרעות ישר...
תמיד לאנשים הקרובים נותנים להשאר בציפיה... ועדיף!!

אבל קצת נראה לי שאבוד :\\



גם לי ניראה שאבוד
למרות שאני משתדלת לא לחשוב על זה....

אבל ניראה לי שיגידו קודם כל למשפחה שלו ולא לכל הבית ספר ולידידה של איתמר

ככה שזה יגיע לבן שלו משמועות כי הוא בבית ספר שלנו!
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
גם לי ניראה שאבוד
למרות שאני משתדלת לא לחשוב על זה....

אבל ניראה לי שיגידו קודם כל למשפחה שלו ולא לכל הבית ספר ולידידה של איתמר

ככה שזה יגיע לבן שלו משמועות כי הוא בבית ספר שלנו!

כן גם אני בדעה שלך לא יודע עם להאמין או לא זה מבאס אבל כמו שאמרו פה זה אבודדד
Sniper
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
ללא ספק סיפור עצוב...
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
ללא ספק סיפור עצוב...

כן גם שמעתי ברשת ג בבוקר שמצאו את הגופה שלוו:(:(:(:(:(:(
מה אני אגיד לך פשוט מסכן הבן אדםםם

TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
כן גם שמעתי ברשת ג בבוקר שמצאו את הגופה שלוו:(:(:(:(:(:(
מה אני אגיד לך פשוט מסכן הבן אדםםם



בואנה איתמר אתה אשכרה מדמיין!

היום בערב
דיברו עם המשפחה שלו ולא אין עדיין חדש!

אין לי מושג איך כל פעם מחדש אתה מגלה שמצאו את הגופה שלו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בואנה איתמר אתה אשכרה מדמיין!

היום בערב
דיברו עם המשפחה שלו ולא אין עדיין חדש!

אין לי מושג איך כל פעם מחדש אתה מגלה שמצאו את הגופה שלו


אחי אם אתה ממציא את זה כדאי לך להרגע למה זה מזה לא נושא לצחוק עליו!! :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement